AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #1 Skrevet 4. august 2013 Det var en mann som jeg kjente en gang som sa at hatet oss nordmenn fordi at han påsto at vi hvite behandlet han stygt. Han var bare her i Norge en stund også reiste han tilbake til hjemlandet sitt. Han var i fra Colombia. Han sa og at han hatet oss hvite mennesker. Hva kan være årsaken til det?Anonymous poster hash: d5c43...73e
AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #2 Skrevet 4. august 2013 Han er rasist. Anonymous poster hash: b664e...9c8
AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #3 Skrevet 4. august 2013 Møtte du han på Grønland i Oslo? For jeg møtte en colombianer der en gang som var KLIN gæren. Ble faktisk litt redd! Han slengte masse dritt om nordmenn. Han må ha vært off his nuts på dop tenker jeg. Anonymous poster hash: 1ab26...d42
Gjest Gaea Skrevet 4. august 2013 #4 Skrevet 4. august 2013 Det var en mann som jeg kjente en gang som sa at hatet oss nordmenn fordi at han påsto at vi hvite behandlet han stygt. Han var bare her i Norge en stund også reiste han tilbake til hjemlandet sitt. Han var i fra Colombia. Han sa og at han hatet oss hvite mennesker.Hva kan være årsaken til det?Anonymous poster hash: d5c43...73e Han har vel noen eller mange dårlige opplevelser, da.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #5 Skrevet 4. august 2013 Møtte du han på Grønland i Oslo? For jeg møtte en colombianer der en gang som var KLIN gæren. Ble faktisk litt redd! Han slengte masse dritt om nordmenn. Han må ha vært off his nuts på dop tenker jeg. Anonymous poster hash: 1ab26...d42 Nei, han bodde i en leilighet i Oslo. Jeg bodde i en etasje over han.Anonymous poster hash: d5c43...73e
AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #6 Skrevet 4. august 2013 Han har vel noen eller mange dårlige opplevelser, da. Jeg har hatt mange dårlige opplevelser med muslimer. Jeg går ikke rundt og sier at jeg hater muslimer for dét. Anonymous poster hash: b664e...9c8
Gjest Gaea Skrevet 4. august 2013 #7 Skrevet 4. august 2013 Jeg har hatt mange dårlige opplevelser med muslimer. Jeg går ikke rundt og sier at jeg hater muslimer for dét. Anonymous poster hash: b664e...9c8 Nei, du gjør kanskje ikke det, men det er det mange som gjør. Akkurat som at det ikke er alle som har hatt dårlige opplevelser med nordmenn som sier at de hater alle hvite.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #8 Skrevet 4. august 2013 Nei, du gjør kanskje ikke det, men det er det mange som gjør. Akkurat som at det ikke er alle som har hatt dårlige opplevelser med nordmenn som sier at de hater alle hvite. Det gjør det ikke mer legitimt. Det er rasistisk, fordomsfullt og rent idiotisk å påstå at man hater et folkeslag bare fordi man har dårlige erfaringer med noen av dem. Anonymous poster hash: b664e...9c8
Gjest Gaea Skrevet 4. august 2013 #9 Skrevet 4. august 2013 Det gjør det ikke mer legitimt. Det er rasistisk, fordomsfullt og rent idiotisk å påstå at man hater et folkeslag bare fordi man har dårlige erfaringer med noen av dem. Anonymous poster hash: b664e...9c8 Selvsagt. Jeg svarte bare på det trådstarter spurte om, jeg. Det er vel ikke så vanskelig å tenke seg til hva grunnen til slike utsagn er, når man hører samme utsagn stadig vekk, bare motsatt (nordmenn som hater muslimer/utenlandske pga. et par dårlige erfaringer)?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå