AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #1 Skrevet 4. august 2013 Hvordan kan man unngå å bli matforgifta på ferie?? Anonymous poster hash: 1a265...e83
navnet Skrevet 4. august 2013 #2 Skrevet 4. august 2013 Sunn fornuft!! Ikke spis rå sjømat, ikke spis på skitne steder, sørg for at alt er kokt/stekt godt, ikke drikk drikke med isbiter, spis feriemagemedisin.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #3 Skrevet 4. august 2013 Jeg har aldri opplevd det, og selv om man kjøper vann har magen taklet salat, dessert, bær, iskrem osv. Men ha alltid med imodium i tilfelle, bare husk på at det ikke er det første du bør ta, la tarmene og magen tømme seg først, hvis ikke kan det bli en langvarig mageonde. Drikk rooibus-te for å preventere Anonymous poster hash: 9b642...be4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå