Gå til innhold

Livet som oreokaka


Gjest oreokaka

Anbefalte innlegg

Gjest oreokaka

Vel, da var det vel på sin plass å starte en dagbok etter å ha vært på kvinneguiden en liten stund.

Kan vel si at idag, 4 august, er jeg 20 og et halvt år! Hurra for et halvt år eldre. For øyeblikket er min lille nevø på besøk, og får full applaus av besteforeldre på badet etter å gått på potta. Hvilken glede. Han er søt da, lille gledessprederen. Har også akkurat oppdaget en ny, fin coversang. Her er den: http://www.youtube.com/watch?v=NU1JraEVsgc Liker orginalen også, men må si at dette også var vakkert å høre på.


Så, kvinneguiden har fått seg en til dagbok. Livet som oreokaka!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest oreokaka

Idag har jeg vært på jobb. Etter mange STILLE uker på jobb, var det endelig masse kunder igjen. Godt å ha noe å gjøre hele dagen, istedenfor å sitte på en stol for å vente på neste kunde. Hadde ei dame på jobb idag som var ganske uhøflig syntes jeg. Stod og snakket med venninna si på afrikansk, og vendte seg plutselig om til meg for å snakke på engelsk. Hun blanda afrikansk og engelsk, og sier plutselig "You don't understand english!?!?!!!" siden jeg måtte be henne gjenta seg. Jo, jeg kan engelsk, jeg kan bare ikke afrikansk... Så snakket hun afrikansk med venninna si igjen, også mista jeg helt styringen på hvem hun snakka til. Hun snakka afrikansk til meg, og plutselig engelsk. Og ja, slik fortsatte det. Fikk til slutt hjulpet henne etter å endelig ha skjønt hva hun mente, også gikk hun.

Nå skal jeg se dagens nye episode av home and away, kanskje noen episoder av castle også i løpet av kvelden. Orker ikke gjøre noe mer idag, så blir en stille dag på sofaen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest oreokaka

Idag skjedde det noe utrolig kult på jobb. Jeg holdt på med kunde 77, og når hun skulle betale, så skulle hun betale 77 kr! Begge to bare åpnet øynene og måpte, hvor ofte skjer det liksom? Ellers var det masse med folk idag også, noe som egentlig var helt greit. Da forsvant liksom tiden.

Ellers har jeg vært hos farmor og farfar. Alltid koselig, er synd jeg ikke får sett de så ofte. Fikk også med meg litt arvegods hjem fra som har tilhørt min oldemor som skal få en fin plass i en hylle :)

Nå er det ikke lenge til jeg flytter tilbake til studiestedet mitt. Flytter neste torsdag. Heldigvis er det meste pakket (altså, aldri pakket opp siden det ble pakket ned). Gleder meg masse, skal bli godt å bli samboer med kjæresten min på fulltid, og ikke bare "deltid" mens han var i militæret :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest oreokaka

Nå er det kun 3 dager igjen for meg på jobb, før jeg tar "sommerferie" i et par dager før studie starter for meg. Burde egentlig gjøre noe nyttig som å pakke idag, men kom ikke hjem før klokken 5 idag, så tror ikke jeg orker noe da likevel. Får heller ta det til helga eller neste uke!

Akkurat sett dagens episode av pretty little liars. Vet ikke helt hva jeg syntes om serien lengre. Den er så blanda. Syntes serien begynner å bli litt langdradd, men men. Får vel se, håper det snart røpes noe! Begynner å bli lei av å vente... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest oreokaka

Ferdig med siste dag på verdens beste jobb! For sommeren hvertfall. Stortrives der, og har gjort det i alle årene jeg har jobbet der.

Ellers har det skjedd lite. Bestevenninna mi har flyttet ned til sørlandet igjen, så jeg fikk møtt henne igår. Det var herlig å se henne igjen :)

Og jo! Jeg trenger litt hjelp, hehe.. Jeg har så lyst på en kjøkkenmaskin. Jeg vil egentlig ha kenwood, ettersom at den er litt større, men kjæresten min vil ha kitchenaid. Noen som har noen innspill, eller har en av disse? Er redd kitchenaid sin er litt for liten... Selve bollen, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest oreokaka

Plutselig flyr tiden!

I løpet av de siste dagene som har gått, har jeg og kjæresten min endelig fått flyttet inn i leiligheten våres. Vi mangler fortsatt en god del ting, som blant annet gardiner, tepper, nattbord osv. Så, i morgen etter jobb blir det en tur på ikea! Vi leier bare inntil vi finner noe vi vil kjøpe. Vil ikke kjøpe noe bare for å kjøpe, må finne akkurat det vi er ute etter.

Er for øyeblikket hjemme hos mor og far. Skal på jobb i morgen tidlig, og siden jeg jobber i en annen by, er det lettere for meg å heller sove hjemme da, så slipper jeg å kjøre bil i morgen tidlig. Nå må jeg snart finne på å ta kvelden også, ettersom at jeg må opp så tidlig.

I morgen kveld skal vi ha besøk av en haug med venner, tacokveld og Nintendo wii! En slags innflytningsfest. Det blir gøy! Og taco slår aldri feil.

Vel, nå er det på tide å finne senga tror jeg.. God natt, kvinneguiden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest oreokaka

Vel, ikeaturen på lørdag gikk ikke akkurat særlig bra. Alt av det jeg skulle ha, var de tomt for. Var ganske sint og frustrert da, men men.

Nå sitter jeg i min første norsktime dette semesteret. Vi har om norsk litteratur. Egentlig ganske interessant, men utrolig mye på en gang. Koselig at vi skal lese mange barnebøker. Kommer godt med når man skal bli lærer på barneskolen.

Vi har enda ikke fått internett, men fikk bestilt idag! Så, håper det ikke tar så alt for lang tid. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...