Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Du har laget tråd om dette før sant? Ja du er urimelig, og du trenger profesjonell hjelp.

Anonymous poster hash: 01a6e...cf3

Videoannonse
Annonse
Gjest Fruella
Skrevet

Jeg bli fridd til på julaften 2010 og vi giftet oss 30. Juli 2011. Gikk så fint atte😃

AnonymBruker
Skrevet

Men herregud da, kvinnfolk! Hvor mange tråder skal du lage om dette temaet? Har lest minst tre eller fire, og du får de samme svarene hver jævla gang. RO DEG NED! Stakkars mann!

Anonymous poster hash: 4ea09...7dc
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kommunikasjon er fint. Samt mål og noen lunde like fremtidsplaner.

Krangler også da - kan være svært nyttig for å komme seg noen vei i forholdet, på godt og vondt.

Anonymous poster hash: e7f6f...d79
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner ingenting. Det virker som at dere allerede er enige om at dere skal gifte dere. Hvorfor i huleste må han fri da?!

Anonymous poster hash: 6ce29...620

• Liker 2
Skrevet

tuller du ?? Hadde du greid å planlagt bryllup på 6 mnd? Bestille kirke, invitere,finne kjole? ts

Det er ingen problem..Veit om et par som forlova seg i starten av februar, og gifta seg 23/6 samme året...Sjølv hadde vi 8 månadar å planlegge på. Begge deler gjekk strålande!

Skrevet

Skal jeg bare drite i denne forlovelsen, og heller planlegge barn og hus?

Skal DU planlegge barn (og hus)? It takes two to tango, og hvis han ikke er klar for frieri, giftemål, hus eller barn ennå, så er han ikke det.

Jeg blir så oppgitt over folk (primært kvinner ...) som har bestemt seg for at de skal ha ting på en bestemt måte, og dersom det ikke blir som de har sett for seg så går de helt i ball. Selv om det er ting som involverer og innebærer andre mennesker med egen fri vilje. Kompromisser må til i et hvert samliv, og her tror jeg TS har litt å lære!

• Liker 1
Skrevet

Du høres utrolig krevende ut ts.

Skrevet

Du vil altså tvinge deg frem for å bli gift og du vil tvinge han til å bli far??

stakkars han kan umulig orke dette lenge!

hva vil du gjøre når du er blitt gift da?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og sambo har snakket om barn, hus og bryllup i løpet av de neste årene.

Nå går det mot høst, og jeg sa igår til sambo at "hvis ikke vi skal gifte oss neste år, kan vi da planlegge å lage barn mot jul?" Han sa at det nektet han å svare på, da han føler han røper frieriet da. Jeg sa at jeg mente vi kunne ta det på senhøsten, for da vet jeg jo om han har fridd eller ikke. "Tenk om jeg vil fri mot jul da, da ødelegger jeg jo alt med å si noe før" sa han. Så sa jeg at det tok et år og planlegge bryllup, bestilling av kirke osv. Da klikket han og sa jeg tvingte han til å fri når jeg ville. Jeg sa at det var ikke ment slik, og så ble det en helvetes krangel. Jeg har reist på hytta, og sambo er hjemme. Vi har ikke snakket sammen (sta begge to).

Er jeg urimelig? Jeg vil IKKE ha 6 mnd på bryllupsplanlegging, og jeg føler han holder meg på "vent". Han sier jeg ødelegger opplevelsen hans av å fri når jeg holder på slik, og at alt nå er ødelagt. Skal jeg bare drite i denne forlovelsen, og heller planlegge barn og hus? kjenner jeg er LEI...

Hehe, jeg trodde tvangsekteskap ikke var lov her i landet.

Anonymous poster hash: f1251...300

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes det er veldig merkelig å planlegge et frieri på den måten. Altså at man er enige om å gifte seg på forhånd, men i tillegg skal mannen fri? Dobbel forlovelse da... rart!

Skrevet

Synes også det høres helt latterlig ut at man planlegger at en av partene skal fri, da har man vel allerede bestemt at man skal gifte seg?

Man kan fint planlegge et tradisjonelt kirkebryllup på seks måneder. Man trenger i grunn ikke mer en tre heller.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes dere er litt urimelige mot TS her. I et forhold er det da helt normalt å diskutere fremtiden, hva man har tenkt seg og når man kan tenke seg det? Det er ikke så mye å forlange at man kan snakke om hvorvidt man kan tenke seg barn neste år eller ikke, om man kanskje skal gifte seg neste sommer eller om det er greiest å vente et år. Å nekte å snakke om slikt fordi man har tenkt å fri på et eller annet hemmelig tidspunkt hadde jeg ikke giddet. Man er voksne mennesker, og ekteskap bør være noe man blir enig om, ikke noe mannen på egenhånd bestemmer når skal skje, som en slags gave.

Anonymous poster hash: 9d495...128

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Synes synd på mannen din.

Anonymous poster hash: 22ddb...25b

• Liker 1
Skrevet

IKKE få barn. Barn passer ikke inn i den måten dere oppfører dere på mot hverandre. Alltid syntes det har vært helt skakkjørt med par som avtaler at han skal fri, og så skal hun sitte og vente på frieriet og ønsker at det blir "perfekt". Skjønner ikke at dere ikke ser hvor høl i huet det er...

Blir voksne først. Så barn. Hvorvidt dere gifter dere og kjøper hus får dere finne ut av, men ikke bring et uskyldig liv inn i bildet før dere klarer å oppføre dere skikkelig.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

TS vil gjerne ha en SOMMER bryllup ( 2014 ) med et års planlegging, bordkort i akkurat riktig nyanse, vifting av forlovelsesringen osv.

Tenk noe så jævlig om mannen våger å fri rundt juletider , da blir det enten aaaaltfor kort planleggingstid for 2014 sommerbryllup og en ekte brud ( zilla) , kan da ikke ha en vinterbryllup ( 2014 ).selv om det hadde vært et års planleggingstid i så fall.

Og selvsagt hører det med at englebarnet blir laget på bryllupsnatten , i verste fall på bryllupsreisen.

Så folkens ! Stram dere opp og vis litt hensyn !

Dump mannen , han skjønner ju ingenting . Du har rett!

........not....

Anonymous poster hash: fcb82...86f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...