Gå til innhold

Ingen orgasme til meg, bare han. Klikker!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg klikker snart. Vi har vært sammen i to år, bodd sammen i ett år. Vi er begge i midten av tyve årene.

Han har alltid hatt høy sexlyst, og det samme her jeg. Problemet er at han ofte tenker på seg selv og sin egen orgasme. Jeg liker å gi han, spontant og ofte. Vi har ofte sex. Jeg føler at jeg ofte sitter tilbake uten å ha mottatt noe tilbake. De gangene han gir, føler jeg er for plikt.

Det hender ofte at jeg må "spørre" om ikke jeg også skal få komme i mål. Jeg merker at han er lei av maset. Og jeg er lei av å ha en mann som ikke gir like mye tilbake. Han påstår han liker når jeg kommer, men tar sjeldent initiativ til dette. Så da tar jeg det som han lyver.

Jeg har tatt det opp med han flere ganger, og han sier alltid at han skal skjerpe seg. Etter disse samtalene er han oppmerksom på å gi meg, men dabber fort tilbake til gamle rutiner igjen.

F.eks i dag hadde vi sex. Vi måtte være litt raske fordi han skulle på jobb innen ca 15-20 min. Jeg gav han oralsex og så hadde vi vanlig sex. Han kom etter 5 min. Etterpå reiser han seg opp å begynner å kle på seg. Jeg spurte om det ikke skulle gå begge veier, men han svarte at han ikke hadde tid.

Han gikk å kledde seg, mens jeg lå igjen. Han kom tilbake etter noen minutter og så at jeg var skuffet, men brukte heller tiden han hadde igjen på å "trøste" meg med kyss og klem. Jeg ble irritert å sa "på denne tiden her, kunne vi vært ferdige begge to!". Han påpekte at jeg ikke kom så fort, at det ikke ville vært tid. Jo, sa jeg. Det tar ikke mer enn 5 minutt.

Uansett. Han fortalte meg at han elsker meg, og så forsvant han ut døren.

Jeg tenker at han fa*n ikke elsker meg når han behandler meg slikt? Jeg er så sur at jeg nesten har lyst til å gjøre det slutt. Vi har tenkt å kjøpe oss leilighet snart, og alt det der. Faen..

Jeg gidder ikke å ta telefonen hvis han ringer meg senere.

Hva tenker dere? Hvorfor er han slik?! Han liker jo tydeligvis ikke å gi?



Anonymous poster hash: 73c71...a52
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

INGEN????????????????????????????????????????????????????????????????????????



Anonymous poster hash: 73c71...a52
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg fikset meg selv x 5 på egenhånd. Likevel er jeg irritert på han.

Jeg forstår bare ikke hvorfor han ikke liker å gi meg, eller hvorfor han er så egoistisk? Altså, jeg elsker jo mannen og vil at han skal ha det godt, derfor gir jeg mye av meg selv.

Ts



Anonymous poster hash: 73c71...a52
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har litt det samme problemet. Har sagt i fra flere ganger, men det er likevel ingen selvfølge at det skal skje hver gang. Jeg krever heller ikke at det skal det, da jeg av og til føler meg tilfredsstilt uten å ha kommet også, men det hadde vært hyggelig at han tok initiativ til å få meg til å komme også, uten at jeg trenger å mase, for å vise at han bryr seg. Det vet jeg han gjør, men han er litt sløv på det. Det har blitt gradvis bedre, og vi har kjøpt inn noen sexleketøy for å sprite det opp litt. Et tips er at du skal få komme først, på den måten blir det mer rettferdig. Menn blir ofte litt sløve etter at de har kommet selv, de blir gjerne litt trøtte og all aktivitet etter det er et ork.

Derfor er det beste tipset jeg kan gi, at du skal få komme først. Hvis ikke han gidder å få deg til å komme, så får ikke han det heller. Etter en stund tar han kanskje hintet. Ellers må du bare fortsette å si fra. Og hvis det ikke tar så lang tid en gang, så burde det iallefall ikke være noe problem.. Vet ikke om dette hjalp noe særlig, det ble kanskje litt rotete, men :)

Anonymous poster hash: eb688...47f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noen få ganger da jeg mener det bare gjør godt for forholdet å ha en elsker på si... Dette er en sånn gang.



Anonymous poster hash: 88d01...c5d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dealbreaker for min del. En ting er om han ikke klarer det, men at han ikke gidder/har lyst er bare dårlig gjort.

Anonymous poster hash: 2f190...7fa

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Red Queen

Du må enkelt og greit "lay down the law". At den ene ikke får orgasme skal være unntaket, aldri regelen.

Hva med å legge opp til en forståelse der din orgasme skal komme først så kan hans komme etterpå? Kvinner tar ofte litt lengre tid og mannes tenning dabber dessuten fort av når han har hatt sin orgasme. Jeg tenker at i så tilfelle at "deg først og han etter" vil være en win/win situasjon der begge er seksuelt tente og begge får.

Her behøves litt opplæring i manerer. :-)

Endret av Red Queen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært en dealbreaker for meg også - om han ikke gidder, altså.

Jeg bruker litt tid på å oppnå orgasme, må gjerne ha det "sånn og sånn" også. Mannen min er klar over alt dette, men tar likevel stort sett alltid initiativ til å at jeg skal komme, alltid før han. Jeg tror han vet at han ikke gidder å dulle med meg i evigheter når han selv er ferdig, så jeg synes det er smart å la meg få først.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har alltid hatt høy sexlyst, og det samme her jeg. Problemet er at han ofte tenker på seg selv og sin egen orgasme. Jeg liker å gi han, spontant og ofte. Vi har ofte sex. Jeg føler at jeg ofte sitter tilbake uten å ha mottatt noe tilbake. De gangene han gir, føler jeg er for plikt.

Anonymous poster hash: 73c71...a52

Har vært i samme situasjon som deg i et forhold, og det er ikke sånn det skal være. Jeg var ung og uerfaren da, og det forholdet holdt på å ta knekken på min seksualitet.

Han bruker deg - og det er ikke ok. Sex som i hovedsak handler om hans utløsning er ikke sex, det er onanering.

Sex er samspill mellom to, med glede og lyst og nytelse for begge. Nå er jeg med en partner som nyter å gi meg nytelse, det er en helt annen verden :)

Du må nok kreve din rett for å få endret situasjonen tror jeg.

Hva med - om du ikke kommer i løpet av sex (og han ikke har tid....) skal du få en omgang med all fokus på deg neste gang.....? La han bruke hender og munn kun - så får det være hans tur til å gjøre seg ferdig for egen hånd...!

Anonymous poster hash: b5871...c44

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde sørget for å komme før ham neste gang jeg, for så å bare trekke meg unna og la ham få smake sin egen medisin. Kanskje det går opp ett lys for ham da?



Anonymous poster hash: d3dac...ded
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er det en dealbreaker når dama bruker for lang tid komme. All seksuell energi går til å tilfredstille henne.



Anonymous poster hash: 1e3f6...624
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvinner får faktisk skylde seg selv for at de bruker evigheter på å komme.



Anonymous poster hash: 88d01...c5d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

Dessverre så er det slik at menn kjeder seg og synes ofte det er et ork om jenta bruker for lang tid

.I begynnelsen er det gjerne spennende og alt er nytt, men i et langt forhold vil mannen helst bare ha nytelsen og det blir turn off om hun bruker tid på orgasmen.

Er iallefall det jeg har hørt fra menn som bare eeeelsker at jeg er så fort ferdig med orgasmen, kommer himla fort tydeligvis i forhold til andre jenter,

Du får finne deg en av de som bare digger å ligge og slikke i timesvis. Finnes noen av de da ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, det er faktisk ganske hardt arbeid å fyre på i lang tid. Kanskje du kan prøve å gjøre mer av arbeidet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hehe. Damer damer damer....nå skal ikke jeg komme her å skryte på meg noe, men jeg har ALLTID som rutine å kjøre henne før jeg kommer selv. Et par ganger med eksen fikk jeg henne til å komme av at jeg slikket, og det var stas å kunne fortelle (ja, gutter snakker også). Et par ganger ga jeg henne trippel orgasmer.

Igjen. Skryter ikke på meg mer enn jeg kan stå inne for, men som sagt: Damen er ALLTID først, rutine. Enkelt og greit.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...