Gå til innhold

Folk som er redd for sex

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjenner enkelte som synes sex er flaut og pinlig, det å gå inn på kondomeriet for å titte, se sexprogrammer på tv, ha sex i edru tilstand osv.

Er forståelig at en uerfaren fjortis er det, men kanskje litt mer merkelig hos voksne mennesker. Sex med en ny partner er jo på mange måter litt "skremmende" og man bruker litt tid på å bli komfortabel og kunne slå seg løs. Det å eie et sexleketøy er jo i våre dager nesten mer normalt enn å ikke gjøre det, så om jeg ser et menneske gå inn på kondomeriet tenker jeg at det er helt normalt.

Hva er egentlig pinlig med en dildo, i det hele tatt det å bare se eller ta på en i butikken.

Så begynner jeg å tenke på grunnene for at noen har et såpass anstrengt forhold til det seksuelle. Er det usikkerhet, at man synes det er skummelt? Dårlig selvtillit, redd for å ikke prestere på riktig måte? Jeg kan synes sex er vanskelig, fordi jeg ikke føler meg komfortabel med min egen kropp, men det er kanskje noe man kommer over ettersom man blir eldre. Virker som om enkelte føler seg litt syndige bare de tenker på sex, og det å se et program som informerer om sex er pinlig.

I motsetning så har jeg venner som er svært åpne om seksuelle ting, gjerne forteller om sine egne erfaringer og synes det er helt naturlig. Er så rart med de forskjellene.

Noen som kjenner noen som er sånn, er sånn selv eller har noen synspunkter?

Anonymous poster hash: 03f81...9ed
Videoannonse
Annonse
Gjest Gunfreak
Skrevet

Blir smålig paranoid når jeg kjøper kondomer, tenker alltid at de bak disken tenker

"han skal ha sex? pøh tror jeg ikke noe på!"

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Blir smålig paranoid når jeg kjøper kondomer, tenker alltid at de bak disken tenker

"han skal ha sex? pøh tror jeg ikke noe på!"

De tenker vel heller at du skal hjem og runke...

Anonymous poster hash: 9f33e...e76

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...