.lille Skrevet 4. august 2013 #1 Skrevet 4. august 2013 (endret) Hvor kan jeg finne en kurv som dette:http://images-en.busytrade.com/90614300/Slat-Wall-Wire-Basket.jpg Har sjekket ikea og ELFA, det er ikke riktige størrelser. Trenger en som er ganske høy, smal og lang. Hjeeelp? Endret 5. august 2013 av .lille
AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #2 Skrevet 4. august 2013 Hvorfor kaller du det "tråkurv"? Skal den tråkkes på? Har du sett på Biltema eller Clas Ohlson? Anonymous poster hash: bb75a...1bc
AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #3 Skrevet 4. august 2013 Hehe - tipper det skal være trådkurv! Ikke helt at jeg skjønte det heller...Anonymous poster hash: 13171...9b6
.lille Skrevet 5. august 2013 Forfatter #4 Skrevet 5. august 2013 Mente så klart trådkurv:) har ikke fysisk vært innom de butikene men har ilke funnet noe på nettbutikkene deres..
AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #5 Skrevet 5. august 2013 Mente så klart trådkurv:) har ikke fysisk vært innom de butikene men har ilke funnet noe på nettbutikkene deres.. Tusen takk for at du til og med rettet overskriften! Det var imponerende snilt! Tror jeg har sett noen slike på Søstrene Grene eller Nille. Sjekk også på Jernia. Anonymous poster hash: bb75a...1bc
.lille Skrevet 5. august 2013 Forfatter #7 Skrevet 5. august 2013 Takk for svar! Skal sjekke ut de butikkene. Om noen har flere tips så mottas de med TAKK :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå