AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #1 Skrevet 4. august 2013 Elsker Hellas generelt og ønsker oss en tur ned i begynnelsen av september. Har noen erfaring med Kreta på denne tiden? eller andre reisemål med sol og varme i september? Anonymous poster hash: ac728...a1d
AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #2 Skrevet 4. august 2013 Jeg var der i månedskiftet aug/sept, det var mer enn varmt nok...Anonymous poster hash: a3a64...f54
floppesopp Skrevet 6. august 2013 #3 Skrevet 6. august 2013 Jeg var der i september en gang. Det var herlig! Godt og varmt - ble mye soling og bading, men etter den mest heftige turistsesongen så det var ikke for mye folk.
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #4 Skrevet 6. august 2013 Var der i månedsskiftet september/oktober i fjor. Hadde temperaturer på rundt 30 gr på dagtid og 20/16 gr på sen kveld og natt. Føltes litt kjølig ut om kvelden, men det var nok fordi en var så varm i kroppen etter å ha vært i solen hele dagen. For normalt er jo 20 gr behagelig temperatur. Også god temperatur i sjøen, men noe kaldt i bassenget på hotellet, da solen var så lav at det lå i skygge deler av dagen Overskyet og bittelitt regn en morgen, men skyene forsvant og det ble fint resten av dagen Mulig vi var noe heldig med vær om temperatur for noen kjente jeg traff som bruker å fereire der på den tiden hvert år sa de ikke hadde opplevd så høge temperaturer på den tiden før. Anonymous poster hash: 34ba4...f5e
Gjest Gjest_Piiiip Skrevet 9. august 2013 #5 Skrevet 9. august 2013 Har også vært der i September. Du skal neppe fryse. Vi hadde rundt 28-30 grader og det var mer en plenty for å si det sånn.
AnonymBruker Skrevet 9. august 2013 #6 Skrevet 9. august 2013 Fint og varmt i september ja Bare å dra! Anbefaler leiebil og en tur til Palm Beach of Vai, flott tur med herlig utsikt til/fra Og ikke så crowded i september som det helt sikkert er i juli! *grøss* Anonymous poster hash: aee09...be4
Wonders Skrevet 9. august 2013 #7 Skrevet 9. august 2013 det er jo rett etter den værste gjengen har reist hjem igjen, så alle butikker er åpene, alle barer er åpene osv. Du slipper bare mengden bråk, mengden kø og utsolgte varer. Godt og varmt er det også. Deilig å reise på utflukter og at det ikke er stapp fullt med folk.
gustav Skrevet 9. august 2013 #8 Skrevet 9. august 2013 Jepp, deilig temperatur, deilig badevann! Og mengden av turister er borte så servitørene er mere avslappa
Pringle Skrevet 9. august 2013 #9 Skrevet 9. august 2013 Deilig og varmt om dagen, kjølig i skyggen og om kvelden.
AnonymBruker Skrevet 9. august 2013 #10 Skrevet 9. august 2013 Tuusen takk for svar alle sammen! var dette svaret jeg håpte på, så da blir det nok mest sannsynlig en tur nedover i september! sol og varme er aldri feil! greit å forhøre seg litt før man bestemmer seg, kjedelig med bomtur, men det kan man jo aldri vite på forhånd. Anonymous poster hash: ac728...a1d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå