Gå til innhold

Jeg puttet hånden i lommen hans..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

.. fordi jeg skulle gi han en lapp. Da jeg gikk synes jeg det så ut som det bulte litt ekstra. Kan det være at han fikk boner av å kjenne hånden min på låret sitt og så nærme de edlere delene?

(Det er snakk om en fyr jeg holder på med, men vi har ikke hatt sex ennå. Jeg bare plukker opp alle tegnene jeg kan for å kunne gå videre.. ;) )

Anonymous poster hash: b56ef...904

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor stakk du lappen i hans lomme og ikke i hånden på han? Særlig bukselommen på menn er noe en må holde seg unna, de tolker det som noe seksuelt.



Anonymous poster hash: dce11...599
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor stakk du lappen i hans lomme og ikke i hånden på han? Særlig bukselommen på menn er noe en må holde seg unna, de tolker det som noe seksuelt. Anonymous poster hash: dce11...599

Haha, jeg prøvde å gi han lappen et par ganger, men da han ikke "reagerte" stappet jeg den like så godt i bukselommen hans. Da fikk jeg reaksjon, meget positiv reaksjon også faktisk. Han likte måten jeg gjorde det på, sa han. :)

Anonymous poster hash: b56ef...904

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan jo hende du syns det så sånn ut fordi du,... Forventet det ;)

Jeg forventet i grunn ingenting. Jeg ble helt "paff" selv, jeg er vanligvis ikke så frempå. :o

Anonymous poster hash: b56ef...904

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han trodde garantert at du var ute etter en heftig kveld :)

Det hadde han forsåvidt rett i også, lappen jeg puttet i lommen hans "hintet" om det.. Og som sagt: reaksjonen var positiv, men dessverre hadde han en avtale han overhode ikke kunne avlyse den kvelden (han fortalte meg ståa og ba meg heller hjem til seg ved en annen anledning).

Metoden kan absolutt anbefales, altså! Jeg synes bare at tanken på at min lille berøring hadde en slik effekt på han er så... fascinerende. :P

Anonymous poster hash: b56ef...904

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Metoden funket ikke. Da hadde han prioritet deg.

En man kan få boner han må veldig tisse, trøtt og kåt.

Anonymous poster hash: 350ff...8af

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Metoden funket ikke. Da hadde han prioritet deg.

En man kan få boner han må veldig tisse, trøtt og kåt.

Anonymous poster hash: 350ff...8af

Hvordan kan du si noe slikt?

Hun forteller jo selv at metoden fungerte utmerket den, ettersom han hadde sagt det til henne.

Anonymous poster hash: 754fc...907

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Metoden funket ikke. Da hadde han prioritet deg.

En man kan få boner han må veldig tisse, trøtt og kåt.Anonymous poster hash: 350ff...8af

Haha, hva hadde vel kg vært uten slike bombastiske uttalelser? :P Bare for å fremheve at du uttaler deg på sviktende grunnlag, kan jeg meddele at avtalen han hadde var i forbindelse med jobb, og jeg har full forståelse for at han ikke kunne avlyse. Dessuten (som den anonyme brukeren over her påpekte), så SA han faktisk at han likte det, OG han ba meg med ut en annen kveld.

Det var igrunn ikke om metoden min funket jeg lurte på, for det vet jeg den gjorde. ;)

Anonymous poster hash: b56ef...904

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ironically me

Wow!

Jeg synes jeg ser meg selv i samme situasjon. Nede på politistasjonen. Med spotlys rett i fjeset.

.."j-j-jammen, jeg skulle bare gi henne en lapp!" ;)

Men for all del; Initiativrikt og veldig tøft! Ha uansett en hyggelig kveld, når den kommer!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow!

Jeg synes jeg ser meg selv i samme situasjon. Nede på politistasjonen. Med spotlys rett i fjeset.

.."j-j-jammen, jeg skulle bare gi henne en lapp!" ;)

Men for all del; Initiativrikt og veldig tøft! Ha uansett en hyggelig kveld, når den kommer!

Du har så sinnsykt sexy kropp. Blir helt målløs hver gang bildet ditt dukker opp i en tråd.

Anonymous poster hash: 8f4ec...135

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir stadig overrasket over hva folk lurer på....

Endret av Ellevill
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Ironically me

Du har så sinnsykt sexy kropp. Blir helt målløs hver gang bildet ditt dukker opp i en tråd.

Anonymous poster hash: 8f4ec...135

Ops! På tide å bytte ut det bildet der, slik at du ikke er målløs, men får skrevet litt også ;) (men, tusen takk!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow!

Jeg synes jeg ser meg selv i samme situasjon. Nede på politistasjonen. Med spotlys rett i fjeset.

.."j-j-jammen, jeg skulle bare gi henne en lapp!" ;)

Men for all del; Initiativrikt og veldig tøft! Ha uansett en hyggelig kveld, når den kommer!

Haha, med tanke på hvor han har hatt hendene sine på min kropp uten noen spesiell godkjennelse, vil jeg nok tro jeg forsåvidt har mitt på det rene. ;)

Anonymous poster hash: b56ef...904

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ironically me

Du har så sinnsykt sexy kropp. Blir helt målløs hver gang bildet ditt dukker opp i en tråd.

Anonymous poster hash: 8f4ec...135

Håper du liker bildet av Roger'n også! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...