Gå til innhold

Kan jeg synge i kirka i mitt eget bryllup?

Fremhevede innlegg

Skrevet

jeg ser ikke hvorfor det skulle være rart eller forvirrende i det hele tatt. Snarere en personlig vri som både brudepar og gjester vil huske.

MEN: Klarer du det? Som brud er du i en enormt emosjonell situasjon, og det skal mye til å klare å synge med en slik klump i halsen. Pffft sier du kanskje, for du er vant med å synge i bryllup, men du er IKKE vant med å synge i ditt eget. Hvordan du reagerer i situasjonen aner du ikke før du er på vei opp kirkegulvet.

Syng hvis du vil, og vær forberedt på å synge gjennom tårer med en enorm klump i halsen. :blomst:

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var i et bryllup hvor bruden startet seremonien i kirken ved å synge før hun gikk opp kirkegulvet. Hun snek seg opp i etasjen over, og sto ved orgelet og fremførte.

Ingen syntes det var merkelig, rart, forvirrende eller upassende.

Nydelig og en fin overraskelse.

Anonymous poster hash: 984de...296

• Liker 1
Gjest Gjest_Piiiip
Skrevet

Stilig tenker jeg!!! Er du/dere komfortabel med det så gjør det. Klarer ikke helt å skjønne hva som skal være så merkelig med det jeg.

Gjest åffårno
Skrevet (endret)

Jeg personlig synes det er kleint. Veldig kleint.

Har en veldig brukbar sangstemme selv, men for min del kunne det ikke falle meg inn å synge i eget bryllup. Hadde heller leid inn en artist/sanger jeg likte. Kunne til nød sunget en duett med fullt band hvor ikke hele publikum må sitte å stirre på bruden, og da kun på festen og ikke en superromantisk klisselåt.

Men om du liker det så kjør på. Jeg hadde dog slitt hardt med å finne det romantisk, blir bare pompøst og ja, kleint.

Har en masse musikervenner som har det som jobb&er særdeles dyktige, har enda tilgode å se dem selv synge/spille i egne bryllup.

Jeg tror nok endel generelt kan finne det uberkleint, men sikkert mange og som finner slikt romantisk.

Det blir litt som å lese egenlagde dikt på rim; noen elsker det, andre synes det er grusomt.

Ditt bryllup, ditt valg.

Endret av åffårno
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Tror jeg heller mot å følge majoriteten her og synge i kirka :)

TS

Anonymous poster hash: f4c79...f33
  • Liker 2
Skrevet

Når man synger på det nivået du tydeligvis gjør så synes jeg det høres flott ut, om man er sånn halvgod karaokesanger så er det kleint.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Når man synger på det nivået du tydeligvis gjør så synes jeg det høres flott ut, om man er sånn halvgod karaokesanger så er det kleint.

Ikke for å skryte, men jeg har mer enn god nok stemme, så akkurat den biten er jeg ikke så nervøs for. Mer nervøs for å begynne å gråte eller noe sånt :O

TS

Anonymous poster hash: f4c79...f33

• Liker 1
Skrevet

Gjør det! Det gir bryllupet en personlig vri og det høres jo egentlig ganske romantisk ut :)

Skrevet

Dersom du presenterer det som en sang fra deg til din kjære feks og ikke som gjeste underholdning er det kjemperomantisk :)

Skrevet

syng i vei, kunne lett gjort det selv jeg om jeg hadde hatt sangstemme å skryte av :)

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Null problem det. Da ene tanta og onkelen min giftet seg så sang hun en sang i kirka! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...