AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #1 Skrevet 4. august 2013 Iran er interessant. De har hatt noen religiøse wacko's som ledere siste tiårene, men iranere er et interesssant folkeslag. Vet ikke om dere så innslaget på lørdagsrevyen i går, men det rimer godt overens med de iranerene jeg har møtt på (ikke mange). De er veldig opptatt av at de ikke er arabere, og de er mye mer vestlige enn resten av midtøsten. Det Iranske samfunnet er også mye mer komplisert enn I Norge har jeg også inntrykk av (uten at jeg kan belegge dette med noen studier) at de er langt bedre integrerte. De jeg har møtt har vært i jobb-sammenheng - de glir lett inn i miljøene der jeg har vært (som er ganske "hvitt" i utgangspunktet). Her fra dagens aftenposten. http://www.aftenposten.no/okonomi/utland/Tar-over-en-okonomi-i-full-krise-7270544.html#.Uf4iK0qpXwk Anonymous poster hash: e321e...2f1
JensP Skrevet 4. august 2013 #2 Skrevet 4. august 2013 Iran er en forkortelse for Aryan, dvs. Iran = Ariernes land. Her noen iranske skjønnheter:
Mann 42 Skrevet 4. august 2013 #3 Skrevet 4. august 2013 Yeah, right..... Blonde persiske damer, my ass. Flere av dem er definitivt russiske modeller. 1
Gjest Eric of Hlathir Skrevet 5. august 2013 #4 Skrevet 5. august 2013 Yeah, right..... Blonde persiske damer, my ass. Flere av dem er definitivt russiske modeller. Hvis vi først skal snakke persere, er det mange folkeslag som er assimilert inn over årene. Skal ikke hevde å vite at blonde florerer, men det er utvilsomt noen av dem.
Mann 42 Skrevet 5. august 2013 #5 Skrevet 5. august 2013 Hvis vi først skal snakke persere, er det mange folkeslag som er assimilert inn over årene. Skal ikke hevde å vite at blonde florerer, men det er utvilsomt noen av dem. Hvorfor er det så utvilsomt? Persere og iranere er forøvrig ikke synonyme grupper, akkurat som etniske nordmenn og norske statsborgere ikke er det. Perserne er det opprinnelige folkeslaget, og faktisk det eldste i regionen. Persia (senere Iran) har eksistert kontinuerlig innen de samme grensene lenger enn noen annen nasjon. Jeg tror faktisk de kan gi kineserne seriøs konkurranse på det punktet. Og jeg for min del har enda til gode å se en perser med lyst hår. Og det er lenge siden jeg tok youtube som sannhetsvitne for noe som helst.
Gjest Eric of Hlathir Skrevet 5. august 2013 #6 Skrevet 5. august 2013 Hvorfor er det så utvilsomt? Persere og iranere er forøvrig ikke synonyme grupper, akkurat som etniske nordmenn og norske statsborgere ikke er det. Perserne er det opprinnelige folkeslaget, og faktisk det eldste i regionen. Persia (senere Iran) har eksistert kontinuerlig innen de samme grensene lenger enn noen annen nasjon. Jeg tror faktisk de kan gi kineserne seriøs konkurranse på det punktet. Og jeg for min del har enda til gode å se en perser med lyst hår. Og det er lenge siden jeg tok youtube som sannhetsvitne for noe som helst. Derfor nevnte jeg heller ikke iranere. Jeg bruker "utvilsomt" der jeg kanskje heller kunne sagt: ikke umulig.
AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #7 Skrevet 5. august 2013 Jenta på bildet 41 sekunder inn i videoen ovenfor er ihvertfall Israelsk. (Eller dvs, russisk ashkenazi) Hun kan du f.eks se HER cirka 1.41 sekunder inni Så den blonde ariske perser teorien må du lenger ut på landet med Men jeg er helt enig med TS, perserer er et interessant folk Anonymous poster hash: bdc99...230
Gjest Gjest Skrevet 5. august 2013 #8 Skrevet 5. august 2013 Jenta på bildet 41 sekunder inn i videoen ovenfor er ihvertfall Israelsk. (Eller dvs, russisk ashkenazi) Hun kan du f.eks se HER cirka 1.41 sekunder inni Så den blonde ariske perser teorien må du lenger ut på landet med Men jeg er helt enig med TS, perserer er et interessant folk Anonymous poster hash: bdc99...230 Hvis du tror på youtube-videoer, så er du jammen lettlurt.
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #9 Skrevet 6. august 2013 Det er folk i Pakistan som heter Kalash people og de er etterkommere av Alexander den store. De er veldig lyse og Persia og Pakistan er ikke langt fra hverandre, akkurat som Norge og Sverige. Kanskje noen Kelash folk vandret til Persia, og det er mulig den blonde jenta egentlig er pakistaner.....verden er liten. Anonymous poster hash: eddd5...f59
Mann 42 Skrevet 6. august 2013 #10 Skrevet 6. august 2013 Det er folk i Pakistan som heter Kalash people og de er etterkommere av Alexander den store. De er veldig lyse og Persia og Pakistan er ikke langt fra hverandre, akkurat som Norge og Sverige. Kanskje noen Kelash folk vandret til Persia, og det er mulig den blonde jenta egentlig er pakistaner.....verden er liten. Anonymous poster hash: eddd5...f59 Er det spesielt sannsynlig? Kalash-ene hører til på motsatt side av Pakistan.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå