AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #1 Skrevet 4. august 2013 Noen som har prøvd 5/2 dietten? Som er å spise normalt 5 dager i uka og under 500 kalorier 2 dager i uka. Går man mye ned i vekt på det?? Syns det høres for "bra ut til å være sant" :-)Anonymous poster hash: 69b2a...a54
Gjest Blomst83 Skrevet 4. august 2013 #2 Skrevet 4. august 2013 Og det er det nok også. Veien til vektnedgang er å spise mindre enn man forbrenner sånn jevnt over.
@Maja Skrevet 4. august 2013 #3 Skrevet 4. august 2013 Det er jo kaloriinntaket over tid som er avgjerande. Så om du spiser veldig lite to dager eller litt lite 7 dger i veka spelar vll ingen stor rolle? Eter du totalt meir enn du forbrenner så funker det ikkje uansett
Gjest Superwoman! Skrevet 4. august 2013 #4 Skrevet 4. august 2013 Ja, det virker. Du kommer til å gå ned ca 0.3 - 0.5 kg fett i uken. Dette er fordi 1 kg fett er 7000 kalorier, og du kommer til å ha et underskudd på ca 3000 kalorier i uken. Dette gjelder selvfølgelig ikke hvis du fråtser de andre dagene. Du kan jo prøve å se om dette er noe for deg. Hvis du spiser masse proteiner de 2 dagene du skal holde deg i underskudd, vil du få bedre metthetsfølelse. Lykke til 2
Djungelvrål Skrevet 4. august 2013 #5 Skrevet 4. august 2013 Hva er poenget med å sulte seg 2 dager i uka når du i stedet kan spise bare litt mindre hele uka?
jabx Skrevet 4. august 2013 #6 Skrevet 4. august 2013 Hva er poenget med å sulte seg 2 dager i uka når du i stedet kan spise bare litt mindre hele uka? Det skal visstnok ha gode helseffekter ut over det å bare spise mindre.
Rosenrød Skrevet 12. august 2013 #7 Skrevet 12. august 2013 Noen som kan komme med forslag til hva en kan spise de to dagene? Er veldig lite inni dette med kalorier...
AnonymBruker Skrevet 12. august 2013 #8 Skrevet 12. august 2013 Noen som kan komme med forslag til hva en kan spise de to dagene? Er veldig lite inni dette med kalorier... Da får du slå opp i tabellen http://matvareguiden.no Anonymous poster hash: 9c4a0...69b
Gjest Gresshoppesang Skrevet 12. august 2013 #10 Skrevet 12. august 2013 Salat og grønnsaksuppe hele dagen. Under 500 kcal er veldig lite. Du kan kanskje overleve på å spise knekkebrød med magert pålegg.
jabx Skrevet 14. august 2013 #11 Skrevet 14. august 2013 Salat og grønnsaksuppe hele dagen. Under 500 kcal er veldig lite. Du kan kanskje overleve på å spise knekkebrød med magert pålegg. Eller spise noe som fyller magen men ikke gir næring? Salat har jo næringsstoffer, men ikke særlig mye av slikt man legger på seg av?
Gjest Carousel Skrevet 14. august 2013 #12 Skrevet 14. august 2013 Jeg har brukt denne metoden, og tok lavkaloridagene når jeg var hjemme og inaktiv. Stort sett søndager og tirsdager (forelesningsfri) . Har tatt av ca 10-15 kg, og de har holdt seg borte. På søndager sover jeg lenge, og spiste bare ett måltid. Stort sett en litt redusert middagsporsjon (man blir mett av en halv grandis, så fyllesykemat går faktisk an). På tirsdager hvor jeg måtte studere, spiste jeg stort sett salat. Spinat, tomat og agurk. Og masse pepsi max.
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2014 #13 Skrevet 3. januar 2014 Noen som så på Schrödingers katt som gikk på NRK i kveld, angående denne dietten? Virket svært lovende må jeg si! Anonymous poster hash: 36ba0...3ce 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå