AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #1 Skrevet 4. august 2013 Våkna opp for noen timer siden, og aner ikke hva som skjedde i går. Aner ikke hvordan jeg kom meg hjem, husker svært lite! Veska mi med mobilen, sminke og penger er også borte. Har noen bilder i hodet, vet ikke om jeg kyssa med en gutt.. tror jeg gjorde det. mens vennene mine så på.. herregud. Tror også at mamma våkna når jeg kom, og at jeg kjefta på henne og masse sånt.. Sa jeg ikke skulle drikke mye.. Tørr ikke gå ned nå, mamma tror jeg sover.. aner ikke hva jeg har sagt eller gjort i det hele tatt.. Er 18, og burde ha lært av de forrige gangene dette har skjedd. Er så sinnsykt flau over meg selv, tørr iallefall ikke si at jeg har mista tingene mine, håper det dukker opp.. Anonymous poster hash: 0d01a...556 1
bebisss Skrevet 4. august 2013 #2 Skrevet 4. august 2013 Du må bare lære deg å drikke ordentlig Jeg drakk en hel flaske rom og enda mer enn det i på fredag og husker alt sammen, men fortsatt svært flau over mye jeg gjorde og en del bilder og videoer har havnet på facebook til min skrekk.. Men er nok bare jeg som syns det er flaut, ingen er flau over meg. Gå ned til mamma du og spør hva som har skjedd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå