Gå til innhold

Trenger hjelp ! HASTER

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, dette er egentlig en lang og komplisert historie, så jeg har desverre ikke tid til detaljer. Det jeg lurer på og trenger svar på RASKT er:

Dersom jeg har en person som kontakt på Skype, men har blokkert ham fra facebook, kan han allikevel bruke skype til å finne meg på facebook???

Eller går det ikke siden jeg har blokkert han på facebook?? Jeg har heller ikke brukt samme email på skype kontoen min som på facebook kontoen min, hvis dette har noe å si.

Anonymous poster hash: 180e9...661

post-37809-0-11251400-1375586865_thumb.p

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

nei, personen kan ikle finne deg på skype via face :)

Anonymous poster hash: 6854f...12a

Skrevet

Hvis du er så bekymret så deaktiverer du bare facebook kontoen frem til du har fått ett skikkelig svar.

AnonymBruker
Skrevet

nei, personen kan ikle finne deg på skype via face :)

Anonymous poster hash: 6854f...12a

Jeg mente motsatt: Kan personen finne ut at jeg har konto på facebook gjennom kontoen min på skype??

Anonymous poster hash: e2594...890

AnonymBruker
Skrevet

Dette haster helt serriøst !!

Skrevet

Jo, fortell! :popcorn: Jeg har funne mange folk på face gjennom skype uten den funksjonen. Bare med litt gjetting og leting. Det er skremmende lett.

AnonymBruker
Skrevet

Jo, fortell! :popcorn: Jeg har funne mange folk på face gjennom skype uten den funksjonen. Bare med litt gjetting og leting. Det er skremmende lett.

Du skremmer dritten utav meg her altså!!? Så selv om jeg har BLOKKERT personen, selv om jeg ikke er registrert med sammen navn eller email på skype som på facebook, så kan han finne meg ??

Skrevet

Fiks sikkerhetsinnstillingene så folk som ikke er venner ikke kan se en eneste dritt av ditt innhold.

Skrevet

sikkerhetsinnstillingene på face altså

AnonymBruker
Skrevet

Fiks sikkerhetsinnstillingene så folk som ikke er venner ikke kan se en eneste dritt av ditt innhold.

Jeg har satt innstillenge til at ingen kan se noe på tidslinjen min, at bare venner kan søke meg opp...men vet ikke om det faktisk funker?! og ettersom jeg har personen som venn på skype, kanskje det ikke hjelper at jeg har blokkert ham og har disse innstillingene....

Skrevet

Du skremmer dritten utav meg her altså!!? Så selv om jeg har BLOKKERT personen, selv om jeg ikke er registrert med sammen navn eller email på skype som på facebook, så kan han finne meg ??

Nei han kan ikke finne deg om du har blokkert han, men han kan finne deg gjennom en annen facebook bruker. Om han lager en fake, eller søker etter deg fra en annen sin konto. Er det sånn at han kan skade deg fysisk du er redd for, eller finne deg?

AnonymBruker
Skrevet

Nei han kan ikke finne deg om du har blokkert han, men han kan finne deg gjennom en annen facebook bruker. Om han lager en fake, eller søker etter deg fra en annen sin konto. Er det sånn at han kan skade deg fysisk du er redd for, eller finne deg?

Ja, alt er som sagt veldig komplisert..

AnonymBruker
Skrevet

Men hvis jeg har satt innstillingene mine på facebook til at bare venner kan søke meg opp da?

Skrevet

Det jeg har gjort når jeg er paranoid på den måten er å ikke ha profilbilde av meg selv, og å bytte etternavn med enten å fjerne ene navnet, eller bare ha den første bokstaven i etternavnet ditt.

Skrevet

Er ei eksvennine som har blokka meg, jeg får ikke sett noen verdens ting av henne, ikke søke henne opp heller. Hun er tagga i et bilde jeg er på, men navnet kan ikke trykkes på(for meg). Så det funker.

AnonymBruker
Skrevet

Det jeg har gjort når jeg er paranoid på den måten er å ikke ha profilbilde av meg selv, og å bytte etternavn med enten å fjerne ene navnet, eller bare ha den første bokstaven i etternavnet ditt.

Okei, men hvis jeg beholder navnet mitt slik det er, men har innstillingene satt til at KUN venner kan søke opp tidslinjen min, vil ikke dette beskytte meg hvis han skulle lage fake account?

Skrevet

Men hvis jeg har satt innstillingene mine på facebook til at bare venner kan søke meg opp da?

Da går det nok bra :) Du kan puste trygt ut. Med mindre han kjenner noen av de du er venn med på face(og finner deg når han er oss den vennen - som er lite sannsynlig skjer) så er du trygg.

Det hjelper å snakke om det, og si hva som har skjedd, for det kan hende du er litt for paranoid når det kanskje ikke er så ille.

AnonymBruker
Skrevet

Da går det nok bra :) Du kan puste trygt ut. Med mindre han kjenner noen av de du er venn med på face(og finner deg når han er oss den vennen - som er lite sannsynlig skjer) så er du trygg.

Det hjelper å snakke om det, og si hva som har skjedd, for det kan hende du er litt for paranoid når det kanskje ikke er så ille.

Tusen takk for hjelpen, du aner ikke... og jeg kan love deg at det kunne blitt ille..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...