Gå til innhold

Samboer vil ikke ha sex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi har vært sammen litt over ett år, men har ikke hatt sex på 9-10 mnd.
Vi hadde datet en stund før vi ble sammen, og rett etter det ble jeg gravid. Vi har sikkert bare hatt sex 15 ganger. Noe jeg synes er veldig lite. Det kan jo bare ikke være normalt. Jeg har prøvd å ta det opp med han, men jeg synes rett og slett at det er flaut at han ikke vil ha sex med meg og vet ikke helt hva jeg skal si eller gjøre, selv om jeg har lagt opp til det og som sagt tatt det opp med han. Han kommer ikke med noen ordentlig grunn, så jeg vet ikke hvorfor han ikke vil. Forholdet vårt ellers er fint, bortsett fra dette med sexen..
Lurer på om det er meg, eller om han rett og slett er (aseksuell?) Kroppen min er helt lik som før etter fødsel, og vi har jo ikke vært sammen mer enn ett år(+datet 8 mnd før det).

Tviler på det, men hvis noen andre har vært borti det samme så hadde det vært fint om dere vil skrive litt om det her, så jeg ikke føler meg som den eneste i verden..

Fint hvis drittslengere holder seg borte også.



Anonymous poster hash: 54ad7...547
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg opplevde noe lignende for 17 år siden. Min daværende samboer var lite interessert i å ha sex med meg etter at jeg fødte barn. Jeg ble også gravid svært tidlig i forholdet. Jeg var også en god del yngre enn ham. Jeg var 20 år da snuppa ble født, han 29 år. Jeg prøvde å snakke med ham om vårt manglende sexliv, men da ble jeg kalt nymfoman og verre ting. Vi gikk fra hverandre rett etter at snuppa var blitt ett år. Han har aldri sagt hvorfor han ikke ville ha sex med meg, men jeg tror at han ikke hadde de rette følelsene lenger. Jeg ble gravid da vi var nyforelsket og jeg tror hverdagen kom for fort. Jeg var også for ung til å vite hvordan jeg skulle jobbe med forholdet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Murica

Kan hende ting har gått litt vel fort i svingene for han?

Dere har på en måte gått fra A til Å og hoppet over alle bokstavene imellom.

Gi han litt tid, ikke mas på han, ikke legg opp til sex. La han få ta steget selv når han enn kommer seg dit.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opplevde noe lignende for 17 år siden. Min daværende samboer var lite interessert i å ha sex med meg etter at jeg fødte barn. Jeg ble også gravid svært tidlig i forholdet. Jeg var også en god del yngre enn ham. Jeg var 20 år da snuppa ble født, han 29 år. Jeg prøvde å snakke med ham om vårt manglende sexliv, men da ble jeg kalt nymfoman og verre ting. Vi gikk fra hverandre rett etter at snuppa var blitt ett år. Han har aldri sagt hvorfor han ikke ville ha sex med meg, men jeg tror at han ikke hadde de rette følelsene lenger. Jeg ble gravid da vi var nyforelsket og jeg tror hverdagen kom for fort. Jeg var også for ung til å vite hvordan jeg skulle jobbe med forholdet.

Takk for svar. Høres veldig likt ut som med oss dette. Ganske stor aldersforskjell her også.

Anonymous poster hash: 54ad7...547

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...