Gå til innhold

Hvor lang tid bruker mannen på å


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

putte penis inn i skjeden din når dere har sex? Spørsmålet er ment til dere som har en fast sexpartner. Her bruker min noe jeg syns er for lang tid (selv om vi begge absolutt er gira). Skjønner ikke helt hvorfor når vi har vært sammen i lang tid. Det har liksom vært sånn noen ganger at jeg dropper ut av hele akten når jeg føler det blir for lenge. Egentlig dreier det seg nok bare om 5-10 sekunder, men jeg føler han knoter slik med det. Hvordan har dere andre det på det området?



Anonymous poster hash: 4c0be...b5e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pleier å hjelpe til med det så får vi den inn ganske så fort ;) hehe

Anonymous poster hash: ab173...463

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

putte penis inn i skjeden din når dere har sex? Spørsmålet er ment til dere som har en fast sexpartner. Her bruker min noe jeg syns er for lang tid (selv om vi begge absolutt er gira). Skjønner ikke helt hvorfor når vi har vært sammen i lang tid. Det har liksom vært sånn noen ganger at jeg dropper ut av hele akten når jeg føler det blir for lenge. Egentlig dreier det seg nok bare om 5-10 sekunder, men jeg føler han knoter slik med det. Hvordan har dere andre det på det området?

Anonymous poster hash: 4c0be...b5e

Det er da ikke lenge. Litt knot må man regne med. Jeg bryr meg ikke. Men dersom jeg ikke er skikkelig våt eller han skikkelig stiv blir, det fort litt styr. Da bare "styrer" vi på til vi kommer igang :danse:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da ikke lenge. Litt knot må man regne med. Jeg bryr meg ikke. Men dersom jeg ikke er skikkelig våt eller han skikkelig stiv blir, det fort litt styr. Da bare "styrer" vi på til vi kommer igang :danse:

Kan hende vi bare må bruke lengre tid på forspillet, ja.

-TS.

Anonymous poster hash: 4c0be...b5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan hende vi bare må bruke lengre tid på forspillet, ja.

-TS.

Anonymous poster hash: 4c0be...b5e

Dersom vi bestemmer oss for å ha sex uten noe særlig forspill, gjør vi gjerne denne "knotingen" til en del av det. Det kan være ganske opphissende å bare kjenne ham i området der dersom det gjøres litt delikat. Han ligger f. eks bak meg og bare lar den gni seg mot kjønnet mitt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...