AnonymBruker Skrevet 3. august 2013 #1 Skrevet 3. august 2013 Har i det siste begynte å føle smerter i venstre brystregion, som ofte kommer med en nummenhet i venstre arm. Det startet veldig forsiktig og var ikke sikker på om det var noe, og kom som oftest på kveldene. Smertene er fortsatt ikke alvorlige, men har blitt mer merkbare og føles som en hånd som klemmer forsiktig på hjertet/brystområdet og venstre arm føles betydelig redusert. Hva kan dette skyldes? Anonymous poster hash: 0bd97...70f Anonymous poster hash: 0bd97...70f
AnonymBruker Skrevet 3. august 2013 #2 Skrevet 3. august 2013 Veldig vanskelig å si. Hvor gammel er du, er du mann eller kvinne? Har du noen sykdommer, høyt kolesterol eller blodtrykk? Røyker du? Er det hjertesykdom i familien din? Går du på noen medisiner?Anonymous poster hash: 9ab05...c09
AnonymBruker Skrevet 3. august 2013 #3 Skrevet 3. august 2013 Nerver i klem? Anonymous poster hash: 0115d...d7d
Brunhilde Skrevet 4. august 2013 #4 Skrevet 4. august 2013 Ta deg en tur til legen, du. Vi kan bare gjette, og det er jo dumt hvis det skulle være noe alvorlig og du ikke går til lege fordi du er blitt beroliget av alt det ufarlige det kan være. For all del, det kan være - og er sannsynligvis - helt ufarlig, men et legebesøk koster litt tid og noen kroner, og så får du et svar du kan forholde deg til.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå