AnonymBruker Skrevet 3. august 2013 #1 Skrevet 3. august 2013 Lurer på om dere kysser eller kliner med pulevennen deres,eller om det bare er ren sex?Anonymous poster hash: cc06e...384
Gjest Ploff Skrevet 3. august 2013 #2 Skrevet 3. august 2013 Ja, men jeg merker at det gjør det vanskeligere å ikke få følelser. Men så er jeg fastlåst i en relasjon hvor jeg er glad i vedkommende, mens vedkommende kun vil ha meg frem til «den rette» dukker opp. Dessverre klarer jeg ikke å holde meg unna. Jaja
FrankDrebin Skrevet 9. august 2013 #3 Skrevet 9. august 2013 Ja. Jeg hadde ei pulevenninne før jeg fant min utkårede, og vi klinte godt, både før, under og etter.
AnonymBruker Skrevet 9. august 2013 #5 Skrevet 9. august 2013 Ja vi kysser, kliner, koser, ligger i armkroken, stryker på hverandre osv. Jeg skal ærlig innrømme at jeg liker han litt. Men følelsene er nok ikke gjengjeldt, så jeg holder det for meg selv. Når han stryker meg over håret og kysser meg på panna eller kinnet så smelter jeg helt Anonymous poster hash: d8279...539 4
AnonymBruker Skrevet 9. august 2013 #6 Skrevet 9. august 2013 Jeg har ikke hatt en pulevenn siden jeg var sikkert 16-17, men da jeg hadde det, kysset vi og koste med hverandre. Men det var jo ikke en sånn pulevenn hvor det var avtalt at "hey, skal vi være pulevenner?" Vi var venner og det bare skjedde at vi hadde sex hver gang vi møttes. Ingen av oss hadde følelser for hverandre såvidt jeg kan huske. Det var bare sex og kos. Anonymous poster hash: 8c3b4...bf9 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2013 #7 Skrevet 10. august 2013 Ja, både kysser og kliner. Deilig og viktig del av sexen. Anonymous poster hash: bf86b...1d5
AnonymBruker Skrevet 10. august 2013 #9 Skrevet 10. august 2013 Kun de jeg hadde følelser for... Anonymous poster hash: 7cf46...885 2
Testosteron Skrevet 10. august 2013 #11 Skrevet 10. august 2013 Nei. Pulevennene puler jeg bare. Jeg har egne kyssevenner 7
Inwe Skrevet 10. august 2013 #12 Skrevet 10. august 2013 Når jeg har en, så ja. Sex uten kyssing hadde virka for mekanisk på en måte.. Tror jeg da.
AnonymBruker Skrevet 26. august 2013 #13 Skrevet 26. august 2013 Typen min og jeg har en pulevenn. Ville vært rart om vi ikke skulle kysset han. Han kan sprute inn inn munnene våre, men vi kysser ikke? Ville vært et rart forhold. Anonymous poster hash: b73ae...f26 3
TheHairyToothfairy Skrevet 26. august 2013 #14 Skrevet 26. august 2013 Nå er jeg en av de sære som ikke liker å kysse. Mine tidligere løse forhold og sex-løsninger fikk altså omtrent aldri slik oppmerksomhet. Fruen er en av de aller første jeg greier like dette sammen med.
AnonymBruker Skrevet 26. august 2013 #15 Skrevet 26. august 2013 Har hatt mange pulevenninner. Kyssa alle bortsett fra èn. Usikker på hvorfor. Vi hadde en litt sånn pussig kjemi. Vi var liksom litt "fiender" som kødda mye med hverandre. Slengte litt dritt til hverandre i senga osv. På en veldig tullete måte selvsagt. Kyssing ville kanskje ødelagt litt for den greia vi hadde. Gøy hadde vi det ihvertfall Anonymous poster hash: 375b6...d81
AnonymBruker Skrevet 26. august 2013 #16 Skrevet 26. august 2013 Kosing og kyssing er også en del av sexen. I tillegg er det jo veldig koselig. Anonymous poster hash: d64fe...ff8
Littsnill Skrevet 26. august 2013 #17 Skrevet 26. august 2013 Jeg kysser og kliner med pulevennen min, det er jo en del av moroa! veldig tennende er det jo også
AnonymBruker Skrevet 2. september 2013 #18 Skrevet 2. september 2013 For meg er det en selvfølge å kysse selv om han bare er pulevenn. Det var også sånn med oss at vi bare var venner helt til det første kysset utviklet seg til sex. Han er nå en av mine beste venner som jeg stoler på, og kan snakke med! Når vi er i lag ligger vi ofte og ser film et par timer og spiser middag før vi har sex, og jeg sover hos han ofte. Da er både sex, kyssing, klining og kosing involvert Og best av alt, ingen følelser og vi snakker åpent om alt! Anonymous poster hash: 85a7c...a8b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå