Gå til innhold

fetisjer

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har veldig lyst til å prøve wetsex,aldri prøvd det,men virker opphissende...;)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tenner på jenter som eter masse.

Anonymous poster hash: 413d8...b0f
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke om dette er en fetisj, men jeg kunne tenkt meg en trekant med to menn. Der alle har sex med alle.

Det er favoritten min.

Men jeg er også en som er åpen for mye. Bare at ingen kommer inn i rumpa mi, kroppsvæsker skal være der de tilhører, og mensen er forbudt, ingenting farlig (som kveling).

Anonymous poster hash: ce2b8...59f

Skrevet

Tenner på jenter som eter masse.

Anonymous poster hash: 413d8...b0f

Litt i den gata jeg også.

Knulle ei jente som spiser ei brødskive. Slikke henne mens hun drikker av ei colaflaske.

Skrevet

Husk at det ikke er en fetisj bare fordi man liker noe... Jeg liker damer. Det gjør ikke damer til en fetisj.. Samme gjelder med korte kjoler, sexy undertøy og all moro sex.

• Liker 1
Skrevet

Husk at det ikke er en fetisj bare fordi man liker noe... Jeg liker damer. Det gjør ikke damer til en fetisj.. Samme gjelder med korte kjoler, sexy undertøy og all moro sex.

En fetisj er seksualiseringen av noe i utgangspunktet ikke-seksuelt. Hvis det er selve undertøyet du tenner på, og ikke dama som befinner seg i det, kan det vel beskrives som en fetisj. :P

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er IKKE en fetisj når man er åpen for "alt". Heller ikke (som han over her sier), når det er noe du liker.

En fetisj er en spesiell ting som gjør deg ekstra kåt, eller som du ikke klarer å la være å gjøre/se på osv.

Anonymous poster hash: a6fb6...65b
Skrevet

Damer med skikkelig busk,ubarbert og kraftig :)

Skrevet

Jeg tror jeg har fetisj for sykepleieruniform. Selv jobber jeg på et sykehus, og så fort jeg ser menn i sykepleier uniform begynner jeg å se for meg sex med han på et bakrom..

• Liker 1
Skrevet

Knulle ei jente der vi begge var kledd i brudekjoler

Skrevet

Elsker og bli kontrollert. Være hemmet. Ingen mulighet for og rømme.
Armer og ben låst. Et hardt grep rundt halsen. En som til tross for at jeg med min "svake" jente stemme sier "nei", allikevel kjenner meg såpass at han vet han kan gjøre hva han vil, fordi jeg innerst inne nyter det. Sier jeg "nei" om og om igjen, så kjører han fremdeles HARDT på. Følelsen av smerte og ubehag forsterker hele greia, absolutt elsker det! Og når jeg hører og merker mannen snart kommer, og kjører ekstra hardt på for så og fylle hele meg, det er toppen av alt.

Anonymous poster hash: 1942a...1bc
Skrevet

Jeg startet denne tråden for en stund siden men fikk ikke noe særlig respons, nå har det jo tatt av her. Godt å se at det finnes mange fine fetisjer der ute. Så da kan jeg fortelle litt om mine egne:) jeg er veldig glad i å bruke bleier, det får meg til å føle meg underdannig samtidig som det er en veldi deilig følelse å gå med de. Jeg tenner også på damer i latex. Dominante damer som ydmyker deg er også opphissende. Jeg kombinerer gjerne disse også, for eksempel en dame i latex som tar på meg bleie fordi hun syntes jeg er så patetisk og ler å ydmyker meg når jeg har tisset i bleien min :P jeg liker også wam eller gunge på norsk gørr at for eksempel en dominant dame heller noe ekkelt over meg for så å ydmyke meg for det, det er digg :D nå falt jeg vist rett inn i den teorien om at det er menn som har de sykeste fetisjene men jeg kan forsikre om at jeg lever et ganske normalt liv utenom dette

Skrevet

Menn med veldig synlige blodårer på underarmene..... :jepp:

Skrevet

Menn med veldig synlige blodårer på underarmene..... :jepp:

Haha! Så bra!!! Alt jeg har fått høre er ; Uhh GROSS!

Skrevet

Haha! Så bra!!! Alt jeg har fått høre er ; Uhh GROSS!

Nei, det er JÆ*LIG digg!!!!!!

Skrevet

Nei, det er JÆ*LIG digg!!!!!!

Heeelt enig, det er jævlig turnon!

Skrevet

Min hoved fetisj er funksjonshemma damer. Ta vare på og hjelpe med praktiske gjøremål før vi drar hjem og har sex etter jeg har stella ho og lagt ho. Det uperfekte. Jeg tenner også på takknemmeligheten ho viser for omtanken. .

Dette er desverre tabu i samfunnet vårt og spesielt på kvinneguiden forum hvor man mobbes til stillhet om man er annerledes tenkenee og har en fetisj. :-(Anonymous poster hash: b3c03...e9a

Den fetisjen tror jeg mange har. Jeg har en venninne som sitter i rullestol. Hun dynges ned i tilbud fra ukjente menn på FB. Dessverre syns ikke hun noe om at det er funsonshemningen de faller for. Hun ønsker å bli elsket til tross for sitt handicap, ikke på grunn av det.

• Liker 1
Gjest Rodion Raskolnikov
Skrevet

Jeg er så kjedlig at jeg ikke har noen fetisjer

Skrevet

Jeg liker å bruke jenteklær. Aller helst kjoler. God BH med silikon innlegg. Lekker parykk og sensuell sminke. Ofte har jeg en pute på magen og mammakjole. Gravide jenter er utrolig sexy. Sex med gravid jente er en stor drømm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...