Gå til innhold

fetisjer

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

jeg lurer på om folk her inne har noen fetisjer, og om de tørr å si hva det er ? :P selv har jeg et par fetisjer :)

Anonymous poster hash: 8dae8...3ef
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette er et kvinneforum. Ergo - lite fetisjer. Kvinners fetisjer er som regel (ikke alltid) relatert til hva de tror menn liker. Hvem de tror de må være for å komme nær mannen. Unntaket er - kanskje - å bli dominert. Fucked-up fetisjer er det stort sett menn som står for.

Anonymous poster hash: a44a9...f9e
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Dette er et kvinneforum. Ergo - lite fetisjer. Kvinners fetisjer er som regel (ikke alltid) relatert til hva de tror menn liker. Hvem de tror de må være for å komme nær mannen. Unntaket er - kanskje - å bli dominert. Fucked-up fetisjer er det stort sett menn som står for.

Hahahaha, og din kilde er?

Anonymous poster hash: 24522...2e9

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

I'm in the know.

The finnes unntak, klart det. Men som hovedregel er den gyldig.

Hahahaha, og din kilde er?

Anonymous poster hash: 24522...2e9

Anonymous poster hash: 62cf3...ef9
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Min hoved fetisj er funksjonshemma damer. Ta vare på og hjelpe med praktiske gjøremål før vi drar hjem og har sex etter jeg har stella ho og lagt ho. Det uperfekte. Jeg tenner også på takknemmeligheten ho viser for omtanken. .

Dette er desverre tabu i samfunnet vårt og spesielt på kvinneguiden forum hvor man mobbes til stillhet om man er annerledes tenkenee og har en fetisj. :-(

Anonymous poster hash: b3c03...e9a

Skrevet

Jeg er åpen for det meste

• Liker 2
Skrevet

Dette er et kvinneforum. Ergo - lite fetisjer. Kvinners fetisjer er som regel (ikke alltid) relatert til hva de tror menn liker. Hvem de tror de må være for å komme nær mannen. Unntaket er - kanskje - å bli dominert. Fucked-up fetisjer er det stort sett menn som står for. Anonymous poster hash: a44a9...f9e

Kvinneforum? Ja, det var det jeg trodde da jeg oppdaget fette forumet. Men det kryr av menn her.

• Liker 3
Skrevet

Ambisiøse mennesker, gjerne med et kunstnerisk talent. Brysthår på menn med store skuldre og stor brystkasse. Aaah. Og vann.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenner veldig på bondage

Anonymous poster hash: 04afd...49d
AnonymBruker
Skrevet

Stringtruser.
Elsker det feminine og sexy ved dem. Rompa til damene blir penere da string gir rompa en rund form.

Deilig å se gjennom trange kjoler f.eks

Også er det deilig å stjele eller få en dame sine stringtruser slik at man kan lukte på dem mens man onanerer. mmm!

Anonymous poster hash: a6fb6...65b
Gjest Lille-pus
Skrevet

Nja..... Det er vel ikke helt umulig at såkalte samfunnskrav (nedarvede og påført via omgivelser) kan ha bidratt til at man ikke finner den samme 'åpenhet' rundt fetishisme for begge kjønn....

- og så ser jeg vi var i D&s verdenen igjen....

Hvilke samfunnsmessige krav settes til kvinner og til menn mht. hvem som 'skal' styre ?

Nåja, vi lar den ligge nå siden den er utdetaljert side opp og side ned ved tidligere anledninger her inne.

Fetishisme ja...

Skal vi se... mange av mine menn har hatt helt klar seksuel fetishisme i en variant knyttet til undertøy, strømper og stilettsko.

La oss bringe inn dom/sub aspektet igjen:

Gløden i en knelende sub's øyne ved å få en ganske liten fot (37) ikledd 100% nylonstrømper og en skyhigh stillettsko pent plassert på skulderen.... med et vennlig, rolig bestemt trykk (ikke hardt, ikke makt og tyngde) som sier "Ned" ... den gløden/forventingen/ønsket om å glede sin dom som da brenner i hans øyne.... Det tenner vel de fleste som har en hang til nylon og sko.

Ytterligere varianter tenker jeg ikke trekke inn her, men de er mange og varierende... noen ville glede publikum, andre ville skape forvirring.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

men du gir jo eksempler på MENN's fetisher her. Proves the point.

Nja..... Det er vel ikke helt umulig at såkalte samfunnskrav (nedarvede og påført via omgivelser) kan ha bidratt til at man ikke finner den samme 'åpenhet' rundt fetishisme for begge kjønn....

- og så ser jeg vi var i D&s verdenen igjen....

Hvilke samfunnsmessige krav settes til kvinner og til menn mht. hvem som 'skal' styre ?

Nåja, vi lar den ligge nå siden den er utdetaljert side opp og side ned ved tidligere anledninger her inne.

Fetishisme ja...

Skal vi se... mange av mine menn har hatt helt klar seksuel fetishisme i en variant knyttet til undertøy, strømper og stilettsko.

La oss bringe inn dom/sub aspektet igjen:

Gløden i en knelende sub's øyne ved å få en ganske liten fot (37) ikledd 100% nylonstrømper og en skyhigh stillettsko pent plassert på skulderen.... med et vennlig, rolig bestemt trykk (ikke hardt, ikke makt og tyngde) som sier "Ned" ... den gløden/forventingen/ønsket om å glede sin dom som da brenner i hans øyne.... Det tenner vel de fleste som har en hang til nylon og sko.

Ytterligere varianter tenker jeg ikke trekke inn her, men de er mange og varierende... noen ville glede publikum, andre ville skape forvirring.

Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

men du gir jo eksempler på MENN's fetisher her. Proves the point.

Som eksempler ja, men om du leste innledningen også så vil du se at jeg reflekterer litt over mulige årsaksforhold til at det også i dag er større åpenhet og aksept for de mest utbredte seksuelle fetisher som oftest knyttes til menn...

Og så sa man ikke noe om at disse dermed er kun knyttet til menns seksuelle fetisihsme... gjorde jeg vel ;)

Du tror vel ikke en dom(ina) ville nedverdige seg til å iføre seg en påkledning hun ikke selv finner glede i ? ;)

Endret av Lille-pus
Gjest Herr Heftig
Skrevet (endret)

Jeg er åpen for det meste

Pun intended? Og gjelder det alle åpninger?

For min egen del blir det vel det meste som ikke har med bæsj og tiss å gjøre.

Endret av Herr Heftig
AnonymBruker
Skrevet

Haha TS, du oppfordrer folk til å dele sine fetisjer, også sier du ikke noe mer selv enn at du har et par? Pyse?

Anonymous poster hash: 2d038...9d3
  • Liker 3
Skrevet

Liker å ha på kjoler og andre jenteting

Gjest Red Queen
Skrevet

Jeg er sadist

...og får defor intens glede av å være slem.

Skrevet

Åpen for det meste, utenom wetsex. Men et hardt tak rundt halsen. Altså, bli kontrollert. Å kontrollere liker jeg og, men blir litt kjedelig i lengden om det bare er jeg som gjør det.

AnonymBruker
Skrevet

Min hoved fetisj er funksjonshemma damer. Ta vare på og hjelpe med praktiske gjøremål før vi drar hjem og har sex etter jeg har stella ho og lagt ho. Det uperfekte. Jeg tenner også på takknemmeligheten ho viser for omtanken. .

Dette er desverre tabu i samfunnet vårt og spesielt på kvinneguiden forum hvor man mobbes til stillhet om man er annerledes tenkenee og har en fetisj. :-(

Anonymous poster hash: b3c03...e9a

Det er nok mange som setter pris på en snill mann. Er ikke funksjonshemmet selv, men er ofte syk og setter veldig pris på at mannen min er så hjelpsom. Det er riktignok ikke noe seksuelt over det, men det hadde absolutt ikke gjort noe om det førte til sex. Han tenker nok heller at jeg ikke helt er i humør til sex når jeg er så dårlig. Jeg har en fetisj for leger og sykepleiere, men fetisjen gjør seg litt dårlig i det virkelige liv.

Anonymous poster hash: 02b62...b7f

AnonymBruker
Skrevet

er veldig inni BDSM, å det funker fint for meg. ;)

Anonymous poster hash: 1177a...409

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...