Gå til innhold

Hvordan foregår brasiliansk voksing?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Må jeg opp i gynekologstol? Ligge på magen? Tar de alt, også i baken? Tar de øverst i sprekken mellom venusberget og klitoris? Har mye hår der og blir aldri glatt der ved barbering. Hva med mellomkjøttet? Og helt øverst i rompesprekka? Har en del der og... Hjelp! Barberer meg annenhver dag men vurderer å prøve brasiliansk. Kan noen forklare meg hva som skjer fra jeg går inn døra til jeg går ut? Flaut å ringe en salong å spørre....

Anonymous poster hash: 0117e...61c

Videoannonse
Annonse
Gjest Blomst83
Skrevet

Du ligger på en benk.Og du får spørsmål om hvor mye du ønsker at skal fjernes, så hvis du da svarer alt blir alle stedene du nevner fjernet for hår.

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som har opplevd uprofesjonelle voksere? Jeg er litt redd for at det skal skje med meg. Jeg er litt ubekvem med at ukjente folk driver på der nede.

Anonymous poster hash: c66ba...d43
AnonymBruker
Skrevet

Dersom du refererte til meg så bor jeg i Oslo.

Gjest Blomst83
Skrevet (endret)

Dersom du refererte til meg så bor jeg i Oslo.

Gjorde det. Da vil jeg anbefale deg Justyna ved http://karljohanhudpleie.no/

:)

Endret av Blomst83
Skrevet

Profesjonelle salonger vil nok svare deg uten problemer hvis du ringer og spør, og hvis det virker som om de syns det er teit eller bortkastet tid å svare på det du lurer på, ville jeg funnet meg annen salong. :)

I "min" salong blir jeg tatt i mot med et smil, og "hei, PecanPie!" når jeg kommer". Jeg er vanligvis 5-10 min for tidlig ute, slik at jeg har tid til å gå på do først. Der tørker jeg meg godt nedentil, slik at det er så rent som mulig. Jeg dusjer alltid før jeg reiser og vokser meg, men jeg jobber jo også, så det kan fort gå noe timer mellom dusj og voksing, og da er det greit å få tørket litt. :)

Når hudpleieren har gjort klart rommet, går jeg inn, kler av meg nedentil og setter meg på benken og venter på hudpleieren. Først tas håret foran. Jeg ligger på rygg, med den ene foten mot det andre kneet. Håret blir tatt foran og i lysken først. Etterhvert flytter jeg det ene slik at jeg ligger med fotsålene mot hverandre. Da tas håret mellom leppene og mellomkjøttet. Det er vondes syns jeg, kanskje spesielt det helt foran klitoris. Der er vi heldigvis forskjellige. Når hun er ferdig med å vokse mellom strekker jeg ut bena, og hudpleieren går over med pinsett. Så snur jeg meg, slik at håret bak kan tas. Da "hjelper jeg til" med å dra rumpeballene litt fra hverandre.

Det hele tar ca 15 min. Etterpå får jeg litt tid for meg selv til å smøre litt med olje og kle på meg. Så betaler jeg, setter opp ny time og går.

Underveis prater vi om løst og fast. Når man har gått til samme hudpleier en stund følger man jo litt med på hverandre. :)

Jeg går forøvrig til Betty's Beauty salon, bettys.no, og er kjempefornøyd! Kunne ikke tenke meg å bytte :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så fint og langt utfyllende svar! Nå er jeg ikke så redd for å bestille min første time lenger! :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så fint og langt utfyllende svar! Nå er jeg ikke så redd for å bestille min første time lenger! :)

Du kuppet tråden min! Ufint gjort! Ts

Anonymous poster hash: 0117e...61c

Skrevet

*langt innlegg*

Hvor mye betaler du for en omgang?

Skrevet

Hvor mye betaler du for en omgang?

390 kr :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...