Gå til innhold

Veggis eller beefcake ?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen her inne som har vært i en " beef " før?

Det handler vel stort sett bare om uoverkommelige relasjoner hvor begge parter reagerer på hverandre og synes ett eller annet om den andre, gjerne pga den andres tidligere handliger. Også blir det et svar da eventuelt.

Selv har jeg havnet i et par slike situasjoner. Jeg vet ikke hva det er med meg, men jeg tiltrekker meg visst slike idioter fra tid til annen. Enten det er snakk om å være mann eller muz, eller om hvem som kan rocke en R hardest (har aldri skjønt den selv egentlig), eller så er det stort sett egentlig bare sjalusi.
Og det er overraskende hvor mange likhetstrekk man finner i slike ulike situasjoner også!

Og med suksess, så vil det alltid medføre sjalusi fra andre som føler seg mindre bra enn vedkommende. Og vedkommende selv stiller seg selvsagt likegyldig til slikt, fordi det spiller en så vanvittig liten rolle som regel. Misnøye og sjalusi kan folk få virkelig kose seg med på for min del. Kunne egentlig ikke brydd meg mindre.

Også hvis en skal ta initiativ til en lignende " beef ".
Så burde det være avgjørende å kjenne hva enn en stiller seg opp mot, fordi hvis en ikke gjør og undervurderer heller personen, så kan det resultere med at en løper inn i en pistol-duell med en kniv i hånden i stedet. Og resultatet av slikt er jo aldri uforutsigbar heller akkurat.

Jeg har egentlig ikke havnet i så mange beefs oppover tiden, men jeg har fått tilbudet til det enda flere ganger, enn jeg har vært i noen. Overraskende mange egentlig, men jeg orker også som regel ikke å bry meg så veldig mye, så da skjer det ikke noe heller. En må jo nesten klare å provosere den andre også, og når en ikke engang klarer det, så er det dødfødt i min bok.

Jeg skrev en låt for noen år siden når jeg var litt oppi lignende, men jeg slapp den aldri fordi jeg orket egentlig ikke det styret det ville ha medført. Fordi folk er som regel så pingle at de vil bare provosere litt, men skulle det eskalere litt så blir de livredd og trekker seg tilbake med en gang. Hvorfor starte noe da liksom? En er ikke annet enn en liten svak bitch da. Og den slags gjenkjennes som regel ganske kjapt også. Og en bør jo være noe mer stødig enn vedkommende en stiller seg opp mot eventuelt, om en tror en skal ha noen sjanse vel? Eller..?

Låten ble egentlig ikke laget ferdig den gang, men den ble nå sånn 80%.
Har egentlig svært mange sånne låter liggende, men det er nå en annen sak.

http://www.youtube.com/watch?v=sev62pdfaUo

Dere får si meg hva dere synes da. :)

Både om låten evt og om dere har noen tilbakemeldinger generelt?

Anonymous poster hash: 1124f...feb
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hæ?

Fin låt :) men jeg skjønner ikke hva du snakker om over.

Anonymous poster hash: b4d6d...385
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hæ?

Fin låt :) men jeg skjønner ikke hva du snakker om over.

Anonymous poster hash: b4d6d...385

Jeg er ikke veldig overrasket.

Men det er jo også halve poenget mitt egentlig. :)

Anonymous poster hash: 1124f...feb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...