Gå til innhold

Pinlige historier


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke om det finnes en tråd for dette allerede. Har du noen pinlige historier. Kunne vært interessant å høre hva folk faktisk har gjort. Eksempler kan være å bli tatt for å ha sex på jobb/skole, ved uhell vise pupper/rumpesprekk/eller andre ting til andre som gjorde at du ble flau.

Her er en historie som ikke spesifikt omhandler meg,

En venninne av meg fikk besøk av noen slektninger, og hun ble bedt om å gå ut rydde plass i hagen for at familien skulle sitte der å spise. Jeg var på besøk og jeg skulle hjelpe venninnen min. Vi begynte å rydde å bære møbler. Det vi bare var ganske tungt, så vi ble bedt om å løfte med knærne. Altså møtte vi bøye oss ned for å løfte. Venninnen min hadde vist på seg noen dongeribukser som hadde ganske lavt liv. Ettersom hun bøyde seg lengre ned, ble litt av rumpesprekken hennes synlig. Jeg tenkte at hun kom til å kjenne trekken etter hvert, men det tror jeg ikke hun gjorde. Etter hvert kom familien ut for å se hvordan ting gikk. Vi var enda ikke helt ferdig da de kom. Da familien kom, fortalte broren til venninnen min en vits om rørleggere, for han hadde tydeligvis fått øye på rumpesprekken til søsteren sin. Alle så jo i den retningen, og venninnen min ble veldig flau.



Anonymous poster hash: e5b20...fdb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Belle âme

Ein gang i 5. Klasse leikte vi ein leik også eg klarte å revne buksa...Sa ingenting og sida d va 4 tima igjen av skulen va d ganske flaut, men ingen la merke til d, heldigvis!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...