AnonymBruker Skrevet 3. august 2013 #1 Skrevet 3. august 2013 Begynte på mandag med feber og magesmerter. Utover kvelden fikk jeg diare, og den har vedvart til idag. Feberen var over på tirsdag forresten. Kan ikke spise eller drikke noe, da det går rett igjennom. Avføringen har blitt litt bedre mot den var, gått fra grønn suppe til litt fastere og brun, men fremdeles diareaktig. Og idag fikk jeg smerter(har ikke hatt vondt siden mandag). De er ikke der når jeg sitter på do, men så snart jeg ikke er på doen kommer det stikninger og ubehag som sender meg rett tilbake, selv om jeg ikke må på do. Blir gal snart! Noen som vet hva det kan være?Anonymous poster hash: 4d666...ae3
AnonymBruker Skrevet 3. august 2013 #3 Skrevet 3. august 2013 Har ikke snakket med lege i og med at det ikke har vært noe blod, pluss at det ikke har vart en uke engangAnonymous poster hash: 4d666...ae3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå