AnonymBruker Skrevet 3. august 2013 #1 Skrevet 3. august 2013 Hei alle dere!! Det har seg slik at jeg er på Notodden Bluesfestival i år, hvor alle jeg reiser med er ute - og det vil såklart jeg og. Problemet er bare at jeg er så ekstreeeemt fyllesyk, at bare tanken på en dråpe alkohol gjør at jeg vil spy.. Noen som har tips/triks som de vil dele med meg slik at jeg kommer meg ut? Har jo ikke veldig lyst til å ligge inne i teltet alene mens alle andre er ute...... Anonymous poster hash: cfd05...299
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå