Catlin Skrevet 3. august 2013 #1 Skrevet 3. august 2013 Hvilket område av London liker du helst å bo på hotell? Hvorfor liker du akkurat DET området? Jeg planlegger tur til London. Jeg reiser alene og er veldig i tvil på hvilket område av London jeg skal velge.
AnonymBruker Skrevet 3. august 2013 #2 Skrevet 3. august 2013 Kommer helt an på hva du skal gjøre, om det er viktig at det er gåavstand til hotellet og fasilitetene, om du trenger nærhet til undergrunnen osv. Jeg pleier å bo i Bayswater- Paddington omrpdet, fordi det er nært undergrunnen, masse spisesteder og passer meg godt ifht hvordan jeg "bruker" London. Anonymous poster hash: 4b188...f0f 1
caroprins Skrevet 4. august 2013 #3 Skrevet 4. august 2013 Jeg liker Mayfair området og Presidental Marylebone appartements. Jeg liker det for det er et rolig og trygt strøk. Det er 5 minutter å gå til Oxford street og derfra får det busser til mange steder. Jeg liker det hotellet forde det er romslige leiligheter med fullt utstyrt kjøkken og vaskemaskin og det er matbutikk i første etasje. På den måten kan man lage maten selv og slippe dyre londonpriser.
Hecubaa Skrevet 4. august 2013 #4 Skrevet 4. august 2013 St. Giles London Veldig fint og to minutter unna Oxford Street.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #5 Skrevet 4. august 2013 Jeg liker også St. Giles. Rett ved Tottenham Court Road. Kort avstand til dagligvarebutikk og bank (minibank). To steg fra Oxford. Anonymous poster hash: 62023...215
AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #6 Skrevet 4. august 2013 Det kommer helt an på hva jeg skal, om det er shopping, konserter eller "dagligliv" som er viktigst. Jeg shopper sjelden i Oxford Street, har vært i London for mye til det. Jeg bor i Kensington, Notting Hill, Marylebone, Maida Vale, Shoreditch, Bayswater alt ettersom. Bayswater er liksom litt safe bet, så jeg tror jeg ville satset på det dersom jeg reiste til London for første gang. Det er hoteller tett som hagl, det er gangavstand til veldig mye, Oxford Street for de som ønsker det, Hyde Park, Paddington, Edgware Road osv.. Hotellene er ofte billige og bra til London å være, og de ligger som regel like ved en tubestasjon. Anonymous poster hash: 84ad0...f60
AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #7 Skrevet 5. august 2013 Jeg har bodd ved Victoria noen ganger, pga at det er lett å komme seg til/fra flyplasser. Og pga at det er mange billige, små hoteller der. Sist jeg var der, "upgradet" jeg til Hilton Metropolitan, ti minutts gange unna Oxford street. Det var kjempelettvint, masse busser går rett forbi, til alle deler av sentrum (og t-bane rett ved). Basseng på hotellet. Ligger ved Edgware road, med mange kafeer, matbutikker og restauranter. Vi likte oss godt der, men vi var familie med barn, og avhengig av stort familierom. Det er et gedigent hotell hvor man lett blir usynlig som singel. Tror kanskje jeg ville valgt et lite hotell med koselig resepsjon om jeg var deg, sjekk de mest populære på TripAdvisor, og om det er noen tilbud på dem! Anonymous poster hash: 29115...6ce
Gjest Gjest_Piiiip Skrevet 5. august 2013 #8 Skrevet 5. august 2013 Chelsea eller Kensington. Det betyr lite i London. Tuben der er så super at det gjør ingenting at man ikke bor rett i Oxford og Regent Street.
AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #9 Skrevet 5. august 2013 Paddington Anonymous poster hash: 31b58...ef1
Pacific sunset Skrevet 8. august 2013 #10 Skrevet 8. august 2013 Pleier å bo ved Marble Arch, Kensington eller Chelsea.
elentari Skrevet 8. august 2013 #11 Skrevet 8. august 2013 http://m.hilton.com/mt/doubletree3.hilton.com/en/hotels/united-kingdom/doubletree-by-hilton-hotel-london-westminster-LONWMDI/index.html Vi bodde her den ene gangen jeg har vært i London. Fint hotell, rett med Big Ben, Parlamentet og alt det. Måtte ta undergrunden til Oxford Street, men det var så lett at det gjor ingenting
super-ida Skrevet 25. august 2013 #12 Skrevet 25. august 2013 Veldig fornøyd med The Cumberland som ligger ved marble arch metostasjon. Hotellet ligger I oxford street, og hyde park som nermeste nabo, men allikevel er det rolige omgivelser
AnonymBruker Skrevet 25. august 2013 #13 Skrevet 25. august 2013 Paddington, ikke langt fra Paddington stasjon, der en har buss/tog/tube og kort vei fra Heathrow Er også butikk på Paddington stasjon, så en har alt en trenger der, og er et godt utgangspunkt for tuben til hvor enn du vil henn i London. Anonymous poster hash: cfa91...bd3
Marie90 Skrevet 25. august 2013 #14 Skrevet 25. august 2013 Jeg bor i Chelsea og det er et fint område som har et nabolag med en mer genuin følelse enn sentral-London. Dersom du er i Mayfair eller Marylebone har du riktignok alt i nær avstand. Notting Hill er også et fint område å bo i. Bayswater/Paddington har mange rimelige hoteller (dog området er veldig B&B dominert med turister og ikke like spennende).
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå