AnonymBruker Skrevet 3. august 2013 #1 Skrevet 3. august 2013 Jeg var på butikken i dag og skulle handle varer. Brått kom det en mann bort og sa at han var glad i meg. Jeg svarte at takk. Så gikk han bort til en annen dame og sa det same til hun. Han sa og takk. Også la han seg nedpå golvet. Også kom han bort til meg igjen og spurde om jeg ville fri til han. Før jeg fikk svart kom det ei butikkansatte bort og sa at han måtte la de andre kundane få gå i fred. Men da satte han i og rope og han sprang ut. Jeg synest at denne mannen oppførte seg svært tullete. Jeg vet ikke om han var rusa eller noe men han var iallfall ikke helt klok i hodet. Hva synest dere om slik oppførsel?Anonymous poster hash: f9c3f...b68
AnonymBruker Skrevet 3. august 2013 #2 Skrevet 3. august 2013 Jeg legger meg også ofte ned på gulvet på butikken og frir til kunder, det er morsomt. Er det noe å spørre om? Selvsagt var han rusa eller noe men iallfall ikke helt klok i hodet Anonymous poster hash: 847a9...9e9 3
Armitage Skrevet 3. august 2013 #4 Skrevet 3. august 2013 Her jeg jobber så går det ofte en fyr rundt i rosa tyllskjørt, rosa genser eller singlet, blond, krøllete parykk og rosa crocs. Helt vanlig dag på senteret her:P 2
AnonymBruker Skrevet 3. august 2013 #5 Skrevet 3. august 2013 Du burde fulgt etter ham for å gi ham en kurv da han løp, for hvis du ikke foretar deg noe etter at han har utført den hellige seremonien betyr det ifølge hans kultur at dere nå er gift. Anonymous poster hash: 91100...6bc 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2013 #6 Skrevet 3. august 2013 Her jeg jobber så går det ofte en fyr rundt i rosa tyllskjørt, rosa genser eller singlet, blond, krøllete parykk og rosa crocs. Helt vanlig dag på senteret her:P Let me guess..hamar? Anonymous poster hash: 576fa...0d6
Armitage Skrevet 3. august 2013 #7 Skrevet 3. august 2013 Let me guess..hamar? Anonymous poster hash: 576fa...0d6 Jepp:)
Lutetium 71 Skrevet 3. august 2013 #10 Skrevet 3. august 2013 Ja, han er en gjenganger her:) Og han er... rektig?
Armitage Skrevet 3. august 2013 #11 Skrevet 3. august 2013 Og han er... rektig? Det vet jeg ikke noe om:P
AnonymBruker Skrevet 3. august 2013 #12 Skrevet 3. august 2013 Men dere som jobber på butikk, viss en mann hadde godt rundt og snakket til kundene deres uten at han kjente dem. Ville dere reagert slik som hun butikkansatte gjorde?Anonymous poster hash: f9c3f...b68
AnonymBruker Skrevet 3. august 2013 #14 Skrevet 3. august 2013 Jeg tror TS må ha funnet ham tiltrekkende, og av den grunn startet denne tråden! Hvorfor ellers starte en så merkelig tråd. "Hva tror dere?" Anonymous poster hash: d48ea...ffc
AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #15 Skrevet 4. august 2013 Er jo vanlig med et knippe landsbyidioter som gjerne har både rus- og psykiske problemer. Her i mitt område av Oslo er det et par, han ene liker å gå rundt i bar overkropp og synge høyt i butikken. De ansatte holder et øye med han og griper inn dersom han går over streken, men tror de har gitt opp å kaste han ut, da blir det bare en helvetes scene. Selv er jeg nok som alle andre når det gjelder sånne, jeg passer på å ikke få øyenkontakt og holde litt avstand imens jeg tenker "please ikke prat med meg please ikke prat med meg please ikke prat med meg". Når mine bønner ikke blir hørt (jeg er en tulling-magnet) så svarer jeg kort og beveger meg raskt bort. De fleste er jo harmløse, men jeg har blitt skjelt ut av en (uten noen grunn) en gang som prøvde å spytte på meg og kastet en flaske etter meg, jeg syntes ikke det var spesielt trivelig og holder meg derfor helst langt unna. Anonymous poster hash: 77dc8...497
Gjest Elseby13 Skrevet 4. august 2013 #16 Skrevet 4. august 2013 Ts, har du aldri sett et menneske som "kom til verden med litt mindre bagasje" før?
AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #17 Skrevet 4. august 2013 Ts, har du aldri sett et menneske som "kom til verden med litt mindre bagasje" før? Jeg vet ikke helt....Anonymous poster hash: f9c3f...b68
Sophia Skrevet 4. august 2013 #18 Skrevet 4. august 2013 Haha sånne folk er det jo overalt. Jeg synes bare det er artig og litt trist.
fruBeist Skrevet 4. august 2013 #19 Skrevet 4. august 2013 På kjøpesenteret jeg jobbet før var det en mann iført stor cowboyhatt og rød parkas med fuskepelskrage. Han snakket veldig usammenhengende, Han kunne sette seg ned og spille på pianoet som av og til sto framme (du kunne høre at det var noe dyktig spill baki klimpringen hans!) En gang kom han inn til meg med et polaroidkamera og skulle absolutt ta bilde av meg. Det som egentlig faktisk var ganske hyggelig med denne mannen, var at han gikk og delte ut karameller, Fox eller andre innpakkede drops. Det ble sagt at han bare ga til de han likte Han kunne virke skremmende på folk som ikke kjente til han. Jeg fant fort ut at det var best å jatte med han selv om jeg ikke forsto noe av hva han snakket om. Jeg fikk alltid en karamell med han, mens en kollega av meg som bare så stygt på han fikk aldri noe. Altså, noen mennesker har en annen oppfatning av omgivelsene og samfunnet enn majoriteten. Noen er født sånn og noen har blitt sånn. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå