Gå til innhold

Noen stryker meg om nettene.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg vet dette kanskje virker helt sprøtt, men jeg opplever faktisk at noen som ikke er der stryker meg 1-2 ganger oppå dyna når jeg ligger og skal sove i senga mi to ganger i det siste. Finnes det gjenferd? Det sier mamma at det gjør.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Änglar, finns dom? Javisst. Gjenferd og spøkelser også. Og King Julien fra Madagascar. Samt fantasifostre, altså kreaturer som kun eksisterer i ditt eget hode.

Jo villere innbilninger, jo rikere liv. På en måte.

Farlig er det ikke.

Anonymous poster hash: 15055...da4
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Med mindre mamma selv er et gjenferd så er det ingen måte å si sikkert at det eksisterer noen gjenferd.

Anonymous poster hash: b9726...b1e
  • Liker 2
Skrevet

Du hallusinerer.

• Liker 2
Skrevet

Mamma sier at det er en engel som passer på meg som stryker meg. Er det sant, eller er det hare hallusinasjon?

AnonymBruker
Skrevet

Ingen vet om engler finnes eller ikke. Så jeg tror ikke noen kan svare på det.

Anonymous poster hash: 1601f...8a6
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mamma sier at det er en engel som passer på meg som stryker meg. Er det sant, eller er det hare hallusinasjon?

Jeg synes det hørtes fint ut. Ingen vet om det er sant, men det kan jo være en fin tanke selv om det bare er en hallusinasjon?

• Liker 3
Gjest BabyBlue
Skrevet

Du kan jo bare oppleve søvnparalyse hvor man kan se/føle mye rart. Jeg følte at noen ristet meg og stod over meg en gang og ble dødsredd, klarte ikke røre kroppen, men hjernen fungerte. Våknet skikkelig noen minutter senere og alt var i orden.

Gjest Belle âme
Skrevet

Eg har blitt tatt på i søvne, noken eller noke har vekt meg, ingen i rommet.

Nei...Ring åndenes makt ;)

AnonymBruker
Skrevet

Spør Märtha du.

• Liker 1
Skrevet

Akkurat derfor sover jeg aldri med armene over dyna. Ja, jeg tror at de finnes.

• Liker 1
Gjest Coolaid
Skrevet

Folk får tro hva de vil. Min kone har "varme hender" som noen vil kalle det. Hun ser /opplever også ting som gjerne mange av oss andre ikke registrerer.

Det du beskriver kan fint forekomme. Om man kaller det gjenferd eller spøkelser eller andre ting er opp til deg selv. Kanskje det rett og slett er noen som passer på deg ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...