Pinnedyr Skrevet 3. august 2013 #1 Skrevet 3. august 2013 Jeg vet dette kanskje virker helt sprøtt, men jeg opplever faktisk at noen som ikke er der stryker meg 1-2 ganger oppå dyna når jeg ligger og skal sove i senga mi to ganger i det siste. Finnes det gjenferd? Det sier mamma at det gjør.
AnonymBruker Skrevet 3. august 2013 #2 Skrevet 3. august 2013 Änglar, finns dom? Javisst. Gjenferd og spøkelser også. Og King Julien fra Madagascar. Samt fantasifostre, altså kreaturer som kun eksisterer i ditt eget hode. Jo villere innbilninger, jo rikere liv. På en måte. Farlig er det ikke. Anonymous poster hash: 15055...da4 4
AnonymBruker Skrevet 3. august 2013 #3 Skrevet 3. august 2013 Med mindre mamma selv er et gjenferd så er det ingen måte å si sikkert at det eksisterer noen gjenferd. Anonymous poster hash: b9726...b1e 2
Pinnedyr Skrevet 3. august 2013 Forfatter #5 Skrevet 3. august 2013 Mamma sier at det er en engel som passer på meg som stryker meg. Er det sant, eller er det hare hallusinasjon?
AnonymBruker Skrevet 3. august 2013 #6 Skrevet 3. august 2013 Ingen vet om engler finnes eller ikke. Så jeg tror ikke noen kan svare på det. Anonymous poster hash: 1601f...8a6 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2013 #7 Skrevet 3. august 2013 Mamma sier at det er en engel som passer på meg som stryker meg. Er det sant, eller er det hare hallusinasjon? Jeg synes det hørtes fint ut. Ingen vet om det er sant, men det kan jo være en fin tanke selv om det bare er en hallusinasjon? Anonymous poster hash: 15055...da4 3
Gjest BabyBlue Skrevet 3. august 2013 #8 Skrevet 3. august 2013 Du kan jo bare oppleve søvnparalyse hvor man kan se/føle mye rart. Jeg følte at noen ristet meg og stod over meg en gang og ble dødsredd, klarte ikke røre kroppen, men hjernen fungerte. Våknet skikkelig noen minutter senere og alt var i orden.
Gjest Belle âme Skrevet 3. august 2013 #9 Skrevet 3. august 2013 Eg har blitt tatt på i søvne, noken eller noke har vekt meg, ingen i rommet. Nei...Ring åndenes makt
AnonymBruker Skrevet 3. august 2013 #10 Skrevet 3. august 2013 Spør Märtha du. Anonymous poster hash: 15055...da4 1
super-s Skrevet 3. august 2013 #11 Skrevet 3. august 2013 Akkurat derfor sover jeg aldri med armene over dyna. Ja, jeg tror at de finnes. 1
Gjest Coolaid Skrevet 3. august 2013 #12 Skrevet 3. august 2013 Folk får tro hva de vil. Min kone har "varme hender" som noen vil kalle det. Hun ser /opplever også ting som gjerne mange av oss andre ikke registrerer. Det du beskriver kan fint forekomme. Om man kaller det gjenferd eller spøkelser eller andre ting er opp til deg selv. Kanskje det rett og slett er noen som passer på deg ?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå