Gå til innhold

Hadia Tajik den vakkreste arbeiderparti kvinne


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest abcdefgh

Hadia er den vakreste politikeren i Norge. Det er det hun er.

Hot indeed , men har du sett Inger Lise Hansen ? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har møtt dama. Veldig selvsentrert, selvopptatt. Hun har vanskelig for å forstå og sette seg inn i hvordan andre har det. Ikke en jente jeg synes er særlig hot etter at jeg traff henne.



Anonymous poster hash: 28ae1...416
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sexy dialekt. Men vet ikke helt om jeg setter pris på måten hun driver politikk på, selv om jeg kommer til å stemme på partiet hennes.



Anonymous poster hash: 59637...492
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Thai clinch

Hot indeed , men har du sett Inger Lise Hansen ? :D

Åjaaa....hadde glemt henne. Du mener hun fra Krf ikke sant? Hun forsvant litt etter en nominasjonsvraking. Ja, hun er veldig pen, rett og slett yndig og elegant. Jeg må innrømme at jeg så på "Skal vi danse" når hun deltok. Det at hun ikke var så veldig god å spille på sex og dirty-faktor gjorde henne ennå mer spennende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hot indeed , men har du sett Inger Lise Hansen ? :D

Hun er vakker ja men ikke i samme klasse som Hadia Tajik

Anonymous poster hash: 87c7e...43a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest abcdefgh

Åjaaa....hadde glemt henne. Du mener hun fra Krf ikke sant? Hun forsvant litt etter en nominasjonsvraking. Ja, hun er veldig pen, rett og slett yndig og elegant. Jeg må innrømme at jeg så på "Skal vi danse" når hun deltok. Det at hun ikke var så veldig god å spille på sex og dirty-faktor gjorde henne ennå mer spennende...

Stemmer det! Hareide påstod det var plass til henne i en eventuelt ny regjering fra høsten av så spørs om vi får se noe mer til henne. Flott dame !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg, så er det å si at noen er den peneste Arbeiderpartikvinnen som å si at kjønnsvorter er den beste kjønnssykdommen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aldri sett på henne som vakker akkurat. Men så er jeg norsk, med norsk smak.



Anonymous poster hash: ae300...dec
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rodion Raskolnikov

Aldri sett på henne som vakker akkurat. Men så er jeg norsk, med norsk smak.

Anonymous poster hash: ae300...dec

Og hva er Norsk smak ?

Jeg er Norsk og jeg kan finne kvinner av alle farger vakkre. Eller er det slik om man er Norsk så kan man bare finne hvite kvinner vakkre ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hva er Norsk smak ?

Jeg er Norsk og jeg kan finne kvinner av alle farger vakkre. Eller er det slik om man er Norsk så kan man bare finne hvite kvinner vakkre ?

Norsk smak er å foretrekke norske kvinner, eller kvinner som ser norske ut, rart at du ikke visste det, du som er norsk. Jeg kan også finne vakre kvinner i mange farger, men her var spørsmålet generelt, og svaret generelt.

Anonymous poster hash: ae300...dec

Endret av ninuska_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hadde jeg ikke visst hvem dama var kunne jeg nok knulla henne litt. Men den mannen som klarer å holde på en ereksjon foran en person til tilhører et parti som er med på å ruinere Norge med politikken sin er enten sadistisk eller stokk dum. Eller møkk dritings ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri skjønt hvorfor folk mener hun er så pen, jeg.

Og jada, jeg er både rasist, sjalu, stygg og bælfeit, og det som verre er, jeg. :rolleyes:



Anonymous poster hash: 537ae...888
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg ikke visst hvem dama var kunne jeg nok knulla henne litt. Men den mannen som klarer å holde på en ereksjon foran en person til tilhører et parti som er med på å ruinere Norge med politikken sin er enten sadistisk eller stokk dum. Eller møkk dritings ;)

Hadde ikke tatt henne i måneskinn selv om jeg hadde vært kanon møkkings. Fylla er ingen unnskyldning...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...