Gå til innhold

Menn sier jeg har perfekt kropp


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Først: Dette er ikke et innlegg hvor jeg fisker etter komplimenter.

Jeg har ikke mye seksuell erfaring, og er ikke helt komfortabel med å vise meg naken. Men de få gangene jeg har hatt sex, har guttene sagt at jeg har perfekt kropp, og den diggeste de har hatt. Det er jo veldig hyggelig, men da mener de vel at jeg har litt ekstra å ta i?

Jeg er slank (163 høy og veier 55 kg), men har noen ekstra kilo. Når jeg hører negative ting om kroppen min (eller ting som kan tolkes negativt) blir jeg veldig trigget, og begynner å slanke meg. Han jeg var med sist sa at jeg var perfekt flere ganger, men jeg oppfattet det som at det var digg å ta på love handlesene, og har slanket meg de siste to ukene.

Hva mener menn egentlig med en perfekt kropp??

Anonymous poster hash: 2e8b4...e59

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke mye seksuell erfaring, og er ikke helt komfortabel med å vise meg naken. Men de få gangene jeg har hatt sex, har guttene sagt at jeg har perfekt kropp, og den diggeste de har hatt. Det er jo veldig hyggelig, men da mener de vel at jeg har litt ekstra å ta i?

De er menn, ikke kvinner. Ingen skjult dårlig hinting du kan analysere frem. Sannsynligvis mener de akkurat det de sier.

Anonymous poster hash: 4c65f...c00

  • Liker 6
Skrevet

Nei, perfekt betyr ikke 'for mye.'

  • Liker 7
Skrevet

Hver har sin smak. De mennene du har havnet i seng med har nok "godkjent" kroppen din før de havnet i seng med deg - det er jo en grunn til at de gjorde det... Så de mener nok da at du er perfekt! Ut fra det du sier om vekt og høyde er du ikke stor uansett. Du er sikkert flott! Ingen grunn til komplekser :)

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

"De sier jeg har perfekt kropp, og med det mener de vel at jeg har litt for mange kilo?".

Hæ?

Anonymous poster hash: 7c5e8...701

  • Liker 1
Gjest Lille-pus
Skrevet

Jeg kjenner jeg blir litt bekymret når du forteller at nærmest alle komplimenter blir tolket som du veier for mye, - og resulterer i umiddelbar slanking.

Disse guttene har gitt deg de flotteste komplimenter relatert til visuelle utseende, - og jeg tar for gitt at de virkelig har ment ordrett akkurat de de har sagt: For disse guttene har du vært det mest perfekte de kan tenke seg.

  • Liker 4
Gjest åffårno
Skrevet

De mener at de synes du er tiltrekkende og vakker.

Nå skal ikke jeg diagnostisere her, men dette er en veldig vanlig respons når man har spiseproblemer/forstyrrelser.

Man trigges ikke bare av negative kommentarer, men også bekreftende eller positivt kommentarer på kropp og vekt.

"Du har perfekt kropp" blir gjerne hørt som "du er ikke flott og av verdi om du ser større ut"- og det bidrar for mange til at man fortsetter/eskalerer kontroll på mat/trening.

Har noen venninner med SF som har vært i forhold hvor partneren har vært veldig opptatt av kroppen deres(positivt ment, men mye fokus) og det har ikke fungert- de ble dårligere.

Det du beskriver høres slik ut. Altså; greit å finne seg kjærester som ser hele deg, og ikke er overveldende opptatt av kropp spesielt.

  • Liker 1
Skrevet

Først: Dette er ikke et innlegg hvor jeg fisker etter komplimenter.

Jeg har ikke mye seksuell erfaring, og er ikke helt komfortabel med å vise meg naken. Men de få gangene jeg har hatt sex, har guttene sagt at jeg har perfekt kropp, og den diggeste de har hatt. Det er jo veldig hyggelig, men da mener de vel at jeg har litt ekstra å ta i?

Jeg er slank (163 høy og veier 55 kg), men har noen ekstra kilo. Når jeg hører negative ting om kroppen min (eller ting som kan tolkes negativt) blir jeg veldig trigget, og begynner å slanke meg. Han jeg var med sist sa at jeg var perfekt flere ganger, men jeg oppfattet det som at det var digg å ta på love handlesene, og har slanket meg de siste to ukene.

Hva mener menn egentlig med en perfekt kropp??

Anonymous poster hash: 2e8b4...e59

Du har ingen ekstra kilo hvis du veier så lite.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får ofte høre at jeg har den perfekte kroppen, stram, markert, store pupper, fin rumpe, jeg har ikke noe fett for mye for å si det sånn. Jeg er 169 og veier 55kg. Ser man det, vi er forskjellige, og det finnes de menn som tiltrekkes av kvinner på 300 kg og mener det er perfekt, og jenter som deg og meg, forskjellige, men likevel perfekt.



Anonymous poster hash: 5fed0...410
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har det litt på samme måte som deg. Jeg er høyere enn deg og veier mindre, så jeg vet imidertid at jeg ikke har noen ekstra kilo, men er veldig selvbevisst likevel. Har hørt at jeg har en pent proposjonert kropp og har former akkurat der de skal være og den slags, men tolker det likevel som at "Herregud, han analyserer kroppen min! Hvorfor? Hvorfor må han peke på hva som er bra? Hvorfor kan han ikke bare ha sex med meg? Er jeg så fæl?!!!!"

Men jeg vet jo at det ikke stemmer. Jeg vet at kroppen min er sunn og frisk og dessuten pen å se på. Jeg vet også at det bare er jeg som overtenker; herregud, personlig driver jeg jo heller ikke å analysere folks kropper! En sunn kropp er flott, uansett 40 eller 80 kg. :)

Jobb med tankegangen din, du. Det er tungt, men det er verdt det den dagen du kan ta et kompliment og bare smile og si takk, istedetfor å overtenke det.



Anonymous poster hash: 4162f...a39
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du skal snakke litt med en psykolog TS, slik at du kan få litt bedre selvbilde?



Anonymous poster hash: abd3a...35e
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er akkurat like høy som deg, men veier 3 kg mer. Har aldri tenkt at det er "for mye" før...



Anonymous poster hash: 44c97...ae7
Gjest åffårno
Skrevet

Jeg er akkurat like høy som deg, men veier 3 kg mer. Har aldri tenkt at det er "for mye" før...

Anonymous poster hash: 44c97...ae7

Tankegangen til de med spiseforstyrrelser er vesentlig forvrengt og annerledes enn de uten, så det er nok helt naturlig.

TS har BMI i nedre del av normal når hun synes hun er "for stor", er jo ikke et videre frisk tegn.

AnonymBruker
Skrevet

Du har ingen ekstra kilo hvis du veier så lite.

Jeg er 169 cm og veier 52 kg. Jeg har for mye på lårene i forhold til resten av kroppen. 53 cm brede lår, så jeg skjønner TS.

Anonymous poster hash: f1a13...860

AnonymBruker
Skrevet

Bare å slå av lyset det. Mus er mus.

Anonymous poster hash: 94674...b84

Skrevet

Jeg er 169 cm og veier 52 kg. Jeg har for mye på lårene i forhold til resten av kroppen. 53 cm brede lår, så jeg skjønner TS.

Anonymous poster hash: f1a13...860

Det er bare noe du innbiller deg, du er fin som du er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...