Gå til innhold

når annonsere i avisa

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Vår lokale avis kommer ut tirsdager, torsdager og lørdager. Er i tvil om hvilken avis vi skal sette bryllupsannonsen i (gifter oss lørdag). Hva ville dere gjort? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Endten tirsdag eller torsdag. Sjølv ville eg kanskje valgt torsdagsavisa, tenker at 2-3 dagar før er passe fint :) (har avis kun tre dagar her også, man, ons, fre. Trur det blir onsdagsavisa her i gården).

Skrevet

Annonserer man enda slikt i avisen?

Tror kanskje jeg ville satt den inn i lørdagsutgaven om det var vanlig her.

Skrevet

Ts her. Ja, vi bor i en liten kommune hvor det er svært vanlig å sette inn en notis i avisen med hvem, når & hvor :-) Jeg heller nok litt mot torsdag jeg også. Så noen som skulle gifte seg i dag, som hadde annonsert det samme dag. Merket jeg synes det var litt seint, hvis noen plutselig vil komme i kirka å se på eller levere en liten hilsen.

Skrevet

Lurte på dette selv så har fulgt med i lokalavisa denne uka. Torsdag sto tre annonser om bryllup førstkommende lørdag(idag) og en annonse om bryllup neste lørdag (1 uke og 2 dager før). Jeg har hørt at annonsen bør være ca en uke før hvis noen har lyst til å sende en hilsning. Jeg heller mot å ha annonse lørdagen før. Hvis jeg finner ut at dette er for tidlig tror jeg at jeg vil ha annonsen tirsdag eller onsdag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...