Meg88 Skrevet 3. august 2013 #1 Skrevet 3. august 2013 Hei. Vår lokale avis kommer ut tirsdager, torsdager og lørdager. Er i tvil om hvilken avis vi skal sette bryllupsannonsen i (gifter oss lørdag). Hva ville dere gjort? :-)
Bygdejenta Skrevet 3. august 2013 #2 Skrevet 3. august 2013 Endten tirsdag eller torsdag. Sjølv ville eg kanskje valgt torsdagsavisa, tenker at 2-3 dagar før er passe fint (har avis kun tre dagar her også, man, ons, fre. Trur det blir onsdagsavisa her i gården).
Amens Skrevet 3. august 2013 #3 Skrevet 3. august 2013 Annonserer man enda slikt i avisen? Tror kanskje jeg ville satt den inn i lørdagsutgaven om det var vanlig her.
Meg88 Skrevet 3. august 2013 Forfatter #4 Skrevet 3. august 2013 Ts her. Ja, vi bor i en liten kommune hvor det er svært vanlig å sette inn en notis i avisen med hvem, når & hvor :-) Jeg heller nok litt mot torsdag jeg også. Så noen som skulle gifte seg i dag, som hadde annonsert det samme dag. Merket jeg synes det var litt seint, hvis noen plutselig vil komme i kirka å se på eller levere en liten hilsen.
cecilie85 Skrevet 3. august 2013 #5 Skrevet 3. august 2013 Lurte på dette selv så har fulgt med i lokalavisa denne uka. Torsdag sto tre annonser om bryllup førstkommende lørdag(idag) og en annonse om bryllup neste lørdag (1 uke og 2 dager før). Jeg har hørt at annonsen bør være ca en uke før hvis noen har lyst til å sende en hilsning. Jeg heller mot å ha annonse lørdagen før. Hvis jeg finner ut at dette er for tidlig tror jeg at jeg vil ha annonsen tirsdag eller onsdag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå