Alina X Skrevet 3. august 2013 #1 Skrevet 3. august 2013 Hei. Skalpå en 2 ukers ferie til Thailand og planlegger å reise litt rundt, og. Lurer på hvordan er reisemåtene med buss,tog og fly? Prismessig,ofte avganger,lett å finne fram,do and donts når man reiser osv. Har lyst til å reise opp mot Chiang Mai med stopp i forskjellige byer, og fly tilbake til bangkok, hvilke besøksbyer anbefaler dere og har noen reist med fly mellom thailandske byer før? Er byene nære hverandre,eller er det snakk om lengre dagsturer?
sebra Skrevet 3. august 2013 #2 Skrevet 3. august 2013 Sånn som jeg har opplevd det, så er det veldig enkelt å reise rundt i Thailand. Siden du bare skal være der 2uker så hadde jeg personlig ikke giddi å kasta bort så mye tid på å reise, så jeg hadde gått for fly så langt det lar seg gjøre. Jeg har tatt flyet fra Bangkok til Krabi, veldig grei og kort tur, og mye mer komfortabelt enn den 16t bussturen til Bangkok fra Krabi
super-ida Skrevet 25. august 2013 #3 Skrevet 25. august 2013 Vi har reist rundt i thailand både med innenriksfly, båt/ferje og buss!! Det er ikke til å ta feil av, alt er lettfattelignog enkelt....både med biletter og å komme seg på ritig buss osv!! Vi stooorkoste oss på Ko Tao, dykket og koste oss, var et laidback sted.... Koh phiphi kunne jeg derimot klart meg uten... Fyll og spetakkel og juggel fra morgen til kveld!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå