klarinetta Skrevet 3. august 2013 #1 Skrevet 3. august 2013 Virkelig artig - jeg brukte 4 mnd på å gå ned 4 kg, og gikk opp alt igjen i løpet av 9 dagers utenlandsferie. Er dette virkelig fysisk mulig? Jeg syns ikke jeg spiste så fryktelig mye mer enn jeg pleier, og jeg har ganske god oversikt siden jeg har allergier å ta hensyn til. Men jeg gjorde jo tydeligvis det :-P Er det faktisk så lett å legge på seg igjen? Da forstår jeg at de som har gått ned mye i vekt må spise som fugler for å vedlikeholde slankeresultatet. Så nå er det på'an igjen med å miste disse kiloene, 2 av dem har jeg relativt greit fått vekk på 4 uker, men de siste 2 virker å være gjenstridige. Forbereder meg på å spise som en fugl resten av livet....
AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #2 Skrevet 4. august 2013 Ja! Jeg gikk opp nesten 9 kg på 14 dager. Sliter enda med å komme meg ned!!!!!!! Og ja, jeg må gå sulten resten av livet Anonymous poster hash: 92b5e...22f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå