Gå til innhold

Redd for å skuffe ham..

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Gutten/mannen (han er i midten av tjueårene) jeg har flørtet en del med den siste tiden, virker ivrig på å få meg til sengs. (Det er ikke meg i mot - jeg finner han sinnsykt tiltrekkende). Hendene hans finner stadig veien til rumpa mi, blikket har lett for å dette litt for langt ned (altså til puppene mine) og han gir uttrykk for at han er henrykt de gangene jeg tropper opp i en ettersittende kjole. Så langt, så vel. Men tanken på å faktisk ha sex med ham; at han skal se meg naken og erfare hvordan jeg er i senga, den tanken skremmer meg litt også. Jeg har nemlig ikke en helt fast mage (har er lite håndtak), usikker på om puppene mine er store nok (bruker 70d i BH-størrelse) og jeg er ikke så veldig erfaren. Den eneste erfaringen jeg har er voldtekt.. Jeg er en god del yngre enn ham, og han har i grunn gitt uttrykk for at det bare er positivt (jeg er 20).

Tror dere jeg kommer til å skuffe ham når han får se meg uten klær og oppdager at jeg ikke er så erfaren?

Anonymous poster hash: f51d0...c23

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slapp av - og nyt det. Tror for mange er for mye bekymra! Pupp er pupp - liten eller stor er ikke så viktig. Menn er nok enklere enn mange jenter tror. Han har jo et inntrykk av kroppen din, selv om du har klær på.

Erfaringen kommer, bare vær åpen om at du er uten erfaring så går det sikkert bra.

Lykke til!

Skrevet

D-cup høres ganske stort altså. Vet ikke hvorfor du er bekymret angående dette, men hvis du bruker D-cup, så er puppene dine mest sannsynlig en god del store.

Når det gjelder skuffelse, det må du ikke tenke på. Hvis begge to har lyst på hverandre er det bare å nyte hverandre. Trist med din tidligere erfaring og jeg skjønner at dette kan gjøre deg usikker på deg selv, men riktig innstilling burde være at nå er det du som får velge hvem du kommer til å ligge med og da kan du bare være deg selv og ta det helt avslappet.

Ingenting tenner en mann mer enn en selvsikker dame som er fornøyd med seg selv og kroppen sin og stråler ut glede. :) Dette har jeg hørt fra mange menn, så glem mage, håndtak o.l. Han har nok sett formene dine allerede gjennom de trange kjolene dine, så du burde trekke en positiv konklusjon ut fra reaksjonene hans. ;)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

D-cup høres ganske stort altså. Vet ikke hvorfor du er bekymret angående dette, men hvis du bruker D-cup, så er puppene dine mest sannsynlig en god del store.

Når det gjelder skuffelse, det må du ikke tenke på. Hvis begge to har lyst på hverandre er det bare å nyte hverandre. Trist med din tidligere erfaring og jeg skjønner at dette kan gjøre deg usikker på deg selv, men riktig innstilling burde være at nå er det du som får velge hvem du kommer til å ligge med og da kan du bare være deg selv og ta det helt avslappet.

Ingenting tenner en mann mer enn en selvsikker dame som er fornøyd med seg selv og kroppen sin og stråler ut glede. :) Dette har jeg hørt fra mange menn, så glem mage, håndtak o.l. Han har nok sett formene dine allerede gjennom de trange kjolene dine, så du burde trekke en positiv konklusjon ut fra reaksjonene hans. ;)

Tusen takk for et veldig bra svar! Nå ser jeg ikke like svart på det..Som du sier så får jeg trekke en positiv konklusjon ut i fra hans tidligere reaksjoner og forsøke og finne frem litt selvtillit. :)

Skrevet

Tusen takk for et veldig bra svar! Nå ser jeg ikke like svart på det..Som du sier så får jeg trekke en positiv konklusjon ut i fra hans tidligere reaksjoner og forsøke og finne frem litt selvtillit. :)

Det er absolutt å trekke en positiv konklusjon, ja. Menn pleier å vise veldig klart og direkte hva de føler, vil og mener, så er det bare å stole på det. :) Virker han ivrig å få deg til sengs, må du slutte å bekymre deg for utseendet ditt. Han har allerede vurdert det. :laugh: Det beste du kan gjøre er å slappe av og nyte ham. :fnise: Nå skriver jeg også litt av egen erfaring, fordi jeg har vært der for lenge siden - bekymret at kroppen min ikke er perfekt og at han kommer til å bli skuffet når han ser meg naken, mens alt han tenkte på var hvordan å få klærne mine av meg så fort som mulig, fordi kroppen min tente ham så mye akkurat som den var.

En mann sa til meg for lenge siden at pupper som er større enn mannens håndfull, er allerede store nok for ham. Unntaket er menn som liker veldig små eller fraværende pupper.

Lykke til!

AnonymBruker
Skrevet

Det er absolutt å trekke en positiv konklusjon, ja. Menn pleier å vise veldig klart og direkte hva de føler, vil og mener, så er det bare å stole på det. :) Virker han ivrig å få deg til sengs, må du slutte å bekymre deg for utseendet ditt. Han har allerede vurdert det. :laugh: Det beste du kan gjøre er å slappe av og nyte ham. :fnise: Nå skriver jeg også litt av egen erfaring, fordi jeg har vært der for lenge siden - bekymret at kroppen min ikke er perfekt og at han kommer til å bli skuffet når han ser meg naken, mens alt han tenkte på var hvordan å få klærne mine av meg så fort som mulig, fordi kroppen min tente ham så mye akkurat som den var.

En mann sa til meg for lenge siden at pupper som er større enn mannens håndfull, er allerede store nok for ham. Unntaket er menn som liker veldig små eller fraværende pupper.

Lykke til!

Å, tusen hjertelig takk for et langt og godt svar! Jeg skal forsøke å ta til meg hvert eneste ord, innerst inne vet jeg jo selv at det du skriver mer eller mindre reflekterer holdningen hans. Igjen; takk!

Gjest RihannaNavy
Skrevet

Du har i hvertfall ikke for små pupper, det kan jeg love deg.

Og ikke ha sex med ham før du selv føler deg klar.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du har i hvertfall ikke for små pupper, det kan jeg love deg.

Og ikke ha sex med ham før du selv føler deg klar.

:)

Jeg føler meg i grunn klar, så klar som jeg kan bli tror jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...