Gå til innhold

Hvordan ser hun ut?


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva synes du om hennes utseende???

Anonymous poster hash: c536a...808

post-37809-3526_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Pen jente rett og slett. Når jeg ser på henne legger jeg merke til at hun er pen, men det er ikke på det nivået der jeg ikke klarer å se bort. Eller at jeg snur meg på gata og treffer en lyktestolpe.

Mer sånn at jeg ser henne, smiler og går videre med en "hun var jo ganske pen" tanke.



Anonymous poster hash: afa78...6c7
Skrevet

Lurer på hvordan hun hadde sett ut med øyenbryn.

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er det deg? Pen nok, men hadde vært enda penere uten den leppestiften og ordentlige bryn. :)



Anonymous poster hash: b3d87...4a2
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fæl. Normale øyenbryn hadde nok vært en ypperlig begynnelse.



Anonymous poster hash: f5637...231
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Helt vanlig.



Anonymous poster hash: 55223...9c9
Skrevet

øyenbrynene er horribel. Ellers helt vanlig jente

Hvorfor lurer du?

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Søt jente. Kunne nok sett søter ut med normale øyebryn. Men hey, jeg er mann, vi syns sånne ting er jålete og lite pent. Flott jente :)



Anonymous poster hash: b3bf7...a2b
Gjest RihannaNavy
Skrevet

Bortsett fra brynene, helt ok. Ikke slående vakker, men langt ifra stygg

Skrevet

Som de andre her henger jeg meg opp i brynene. De var gørrstygge. Hun er pen, men jeg tror hun hadde vært penere med en mykere ramme, altså bryn med mer naturlig og myk form.

  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...