AnonymBruker Skrevet 3. august 2013 #1 Skrevet 3. august 2013 Hva synes du om hennes utseende???Anonymous poster hash: c536a...808
AnonymBruker Skrevet 3. august 2013 #2 Skrevet 3. august 2013 Pen jente rett og slett. Når jeg ser på henne legger jeg merke til at hun er pen, men det er ikke på det nivået der jeg ikke klarer å se bort. Eller at jeg snur meg på gata og treffer en lyktestolpe. Mer sånn at jeg ser henne, smiler og går videre med en "hun var jo ganske pen" tanke. Anonymous poster hash: afa78...6c7
JohnS Skrevet 3. august 2013 #3 Skrevet 3. august 2013 Lurer på hvordan hun hadde sett ut med øyenbryn. 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2013 #4 Skrevet 3. august 2013 Er det deg? Pen nok, men hadde vært enda penere uten den leppestiften og ordentlige bryn. Anonymous poster hash: b3d87...4a2 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2013 #5 Skrevet 3. august 2013 Fæl. Normale øyenbryn hadde nok vært en ypperlig begynnelse. Anonymous poster hash: f5637...231 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2013 #6 Skrevet 3. august 2013 Helt vanlig. Anonymous poster hash: 55223...9c9
Sugerøret Skrevet 3. august 2013 #7 Skrevet 3. august 2013 øyenbrynene er horribel. Ellers helt vanlig jente Hvorfor lurer du? 1
ZebraTiger Skrevet 3. august 2013 #8 Skrevet 3. august 2013 Lurer fælt på hvorfor du har laget to emner om dette. http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=762329 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2013 #9 Skrevet 3. august 2013 Søt jente. Kunne nok sett søter ut med normale øyebryn. Men hey, jeg er mann, vi syns sånne ting er jålete og lite pent. Flott jente Anonymous poster hash: b3bf7...a2b
Gjest RihannaNavy Skrevet 3. august 2013 #10 Skrevet 3. august 2013 Bortsett fra brynene, helt ok. Ikke slående vakker, men langt ifra stygg
Silfen Skrevet 3. august 2013 #11 Skrevet 3. august 2013 Som de andre her henger jeg meg opp i brynene. De var gørrstygge. Hun er pen, men jeg tror hun hadde vært penere med en mykere ramme, altså bryn med mer naturlig og myk form. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå