Gjest Houdini Skrevet 5. august 2013 #21 Skrevet 5. august 2013 Your result for The Are You a Psychopath? Test ... The Heart of Gold You scored 51% empathic, 0% delusional, 36% sociable, and 33% law-abiding! You love the law. You love people. It's a great combination! You're not very good dealing with people socially, but you're driven by a desire to do what's right, both legally and emotionally. You're definitely not a psychopath.
Singha Skrevet 5. august 2013 #22 Skrevet 5. august 2013 The Healthy Mind You scored 62% empathic, 0% delusional, 68% sociable, and 46% law-abiding! You don't have any gross defects of character at all. You might have your problems, but for the most part you're simply a normal person and most definitely not a psychopath in any way.
AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #23 Skrevet 5. august 2013 Ikke akkurat hyggelig å lese, og ønsket derfor å poste som anonym. De andre i tråden fikk vanlige tilbakemeldinger så ble litt skremt av testen. Jeg er jo ikke en psykopat. Jeg er villig til å snyte på skatten, kjøre for fort, lyver mer enn snittet, og føler generelt ikke bånd til andre mennesker. Men på de aller fleste spørsmålene følte jeg at jeg kom godt ut. jeg plager jo ikke andre mennesker eller trives med at andre har det dålig. Anonymous poster hash: c56e3...c7a Tror nok du kan ta den testen helt med ro Dette er jo en side hvor hvem som helst kan mekke sin egen test, så er ikke akkurat noe å ta innover seg. Er bare ment som en artig greie tenker jeg. Når jeg starta opp "write your own test" så er eksempelteksten som ligger der: "Find out if you can survive when the zombies attack." Ikke akkurat et diagnoseverktøy. Anonymous poster hash: 51952...020
AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #24 Skrevet 5. august 2013 Ble Healthy Mind. Ble faktisk litt glad Jeg liker ihvertfall å tro at jeg har mye sympati og empati og bryr meg om de rundt meg Anonymous poster hash: 5c53c...b08
AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #25 Skrevet 5. august 2013 Her var scorene mine: The Healthy Mind You scored 75% empathic, 0% delusional, 74% sociable, and 66% law-abiding! Anonymous poster hash: 5c53c...b08
Pinnedyr Skrevet 6. august 2013 #26 Skrevet 6. august 2013 Mine resultater: The Social Retard You scored 35% empathic, 29% delusional, 57% sociable, and 69% law-abiding! You're mildly insane, but kept in line by your desire to fit in with others and respect for the law. You don't connect with others emotionally and lack the wildness of someone who disregards the law, and so you're left in a somewhat awkward place. Probably most of your emotional problems stem from your psychological problems and if you received therapy and medication you'd be just fine. You're definitely not a psychopath.
gullmedalje Skrevet 8. august 2013 #27 Skrevet 8. august 2013 Morsom test! Fikk 92% på empati og det stemmer nok veldig godt. Har fått forklart hva som ligger i empati fra en psykolog jeg kjenner...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå