Alja Skrevet 2. august 2013 #1 Skrevet 2. august 2013 Jeg tenkte jeg skulle ta en brasiliansk voks de nærmeste dagene før kjæresten kommer hjem fra militæret på perm. Han kommer om to uker. Er det noen som har tatt brasiliansk? Er det vondt? Blir man sår? Er jeg "brukbar" om 14 dager eller blir man helt ødelagt der nede?
Gjest Fuldkornshvede Skrevet 2. august 2013 #2 Skrevet 2. august 2013 Jeg har tatt det. Det er vondt, men ikke uutholdelig vondt Og det tar jo ikke så veldig lang tid. Jeg var ganske sår i et par dager, men så gikk det over, så du er absolutt brukbar om 14 dager.
Gjest Blomst83 Skrevet 3. august 2013 #3 Skrevet 3. august 2013 Jeg tar det jevnlig,og det anbefales. Merker ikke så mye til smerten,og jeg blir ikke sår av det. Hvor i landet bor du forresten?Tenkte bare hvis du bodde i Oslo området kunne jeg komme med en anbefaling
Missy1 Skrevet 3. august 2013 #4 Skrevet 3. august 2013 Det gjør vondt, men er helt klart verdt det. Jeg blir sår i minst en dag, kanskje 2, men etter det er det helt bra så du vil være veldig brukbar 14dager etter Om man fortsetter med det så gjør det mindre vondt etterhvert, første (og kanskje andre gangen) er verst
Gjest meow_ Skrevet 3. august 2013 #6 Skrevet 3. august 2013 Jeg var hårfri i rundt 10 dager! Det var deilig så lenge det varte da :-)
Gjest Rori Skrevet 3. august 2013 #7 Skrevet 3. august 2013 Det gjør ikke så veldig vondt! Bedre enn å vokse leggene synes jeg Jeg blir litt sår og rød samme dagen, men allerede neste dag er alt normalt igjen. Problemet mitt med det var at jeg måtte spare hår og la det gro ut en del mellom hver gang, og jeg takler virkelig ikke kroppshår.. Så jeg gikk tilbake til høvelen
Purple Diamond Skrevet 3. august 2013 #8 Skrevet 3. august 2013 Jeg var hårfri i rundt 10 dager! Det var deilig så lenge det varte da :-) Ok! Det kan jeg tenke meg!
AnonymBruker Skrevet 3. august 2013 #9 Skrevet 3. august 2013 Jeg tar det jevnlig,og det anbefales. Merker ikke så mye til smerten,og jeg blir ikke sår av det. Hvor i landet bor du forresten?Tenkte bare hvis du bodde i Oslo området kunne jeg komme med en anbefaling Gjerne kom med en anbefaling i Oslo-området! Hvor mye kostet det? Anonymous poster hash: 6655a...fbd
Silfen Skrevet 3. august 2013 #10 Skrevet 3. august 2013 Ville nå ventet med å gjøre det til en tre dagers tid før han kommer. Ellers kan du risikere at du er stubbete.
Gjest Blomst83 Skrevet 3. august 2013 #11 Skrevet 3. august 2013 Gjerne kom med en anbefaling i Oslo-området! Hvor mye kostet det? Anonymous poster hash: 6655a...fbd http://karljohanhudpleie.no/ Bestill time hos Justyna
AnonymBruker Skrevet 3. august 2013 #12 Skrevet 3. august 2013 http://karljohanhudpleie.no/ Bestill time hos Justyna Takktakk! Når du har bestilt, har du kjøpt tillegg for Lovewax? Anonymous poster hash: 6655a...fbd
Gjest Blomst83 Skrevet 3. august 2013 #13 Skrevet 3. august 2013 (endret) Jeg bruker Lovewax. Koster litt mer,men jeg hadde dårlig erfaring med vanlig voks(fikk allergisk reaksjon) Edit: Det som også er fordelen med lovewax er at du ikke trenger å "hjelpe" til så mye selv som man må gjøre enkelte steder. Altså stramme huden litt slev når hudpleieren har festet stripsen og skal røske. Vet ikke om dette gjelder alle steder,men jeg måtte gjøre det når jeg testet ut vanlig voks og vet om flere venninner som må gjøre det. Grunnen til at man slipper dette med lovewaxen er at hun legger på en voks rett på huden som stivner og så river hun den av. Og jeg anbefaler som sagt Justyna.Jeg har nå flyttet et par timer unna Oslo,men jeg går fremdeles til Jystina. Har gått til hun i snart 3.Men bare vær forberedt på at hun prater engelsk. Endret 4. august 2013 av Blomst83
Alja Skrevet 9. august 2013 Forfatter #14 Skrevet 9. august 2013 Da var det gjort. Helt for JÆVLIG vondt. Gjorde det hos en venninne som er hudpleier. Fytti grisen noe så JÆVLIG VONDT! Jeg følte faktisk at hele understellet mitt skulle revne, og det piplet blod. Forresten lite kult å stå i doggy å vokse rævva. Glad det var en god barndomsvenninne gjennom mange år. Kostet meg 300 kroner. Nå håper jeg det er verdt det.
Gjest Blomst83 Skrevet 9. august 2013 #15 Skrevet 9. august 2013 Uff da. Da var det gjort. Helt for JÆVLIG vondt. Gjorde det hos en venninne som er hudpleier. Fytti grisen noe så JÆVLIG VONDT! Jeg følte faktisk at hele understellet mitt skulle revne, og det piplet blod. Forresten lite kult å stå i doggy å vokse rævva. Glad det var en god barndomsvenninne gjennom mange år. Kostet meg 300 kroner. Nå håper jeg det er verdt det. Uff da.Hørtes ikke ut som en god opplevelse.Jeg har en ganske høy smerteterskel,så jeg synes smerten er helt ok,men vet om flere som føler det samme som deg. Måtte du seriøst stå doggy?Jeg ligger bare på magen,og hjelper til med å holde romeballene litt fra hverandre.Vet ikke helt hvor bekvem jeg hadde følt meg hvis jeg måtte ha stått doggy
Alja Skrevet 9. august 2013 Forfatter #16 Skrevet 9. august 2013 Uff da. Uff da.Hørtes ikke ut som en god opplevelse.Jeg har en ganske høy smerteterskel,så jeg synes smerten er helt ok,men vet om flere som føler det samme som deg. Måtte du seriøst stå doggy?Jeg ligger bare på magen,og hjelper til med å holde romeballene litt fra hverandre.Vet ikke helt hvor bekvem jeg hadde følt meg hvis jeg måtte ha stått doggy Ja, det måtte jeg. Hadde et lite håndkle i mellom skinkene så hun ikke skulle få fult innsyn, men det hjalp lite når håndkleet skled til sies og jeg følte hun kunne se rett inn i sjela mi, hahahaha Det ble litt latter på oss begge da, tror jeg hadde dævva om dette skulle vært en 100% seriøs seanse.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå