Gå til innhold

BDSM - sex. Hvor ofte?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tittelen ble litt klønete, men jeg lurer på hvordan dere som driver med BDSM gjør det? Om dere har det hver gang dere har sex, om det er mildere noen ganger osv.

Grunnen til at jeg lurer er at jeg snakket med en som ikke blir tent hvis det ikke er røft :klo:

Anonymous poster hash: c288d...a20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Elsker å bli dominert. Når jeg har sex med ny partner, småhinter jeg bare med at han skal holde et grep på halsen min, spanke meg, holde meg fast, hardere, etc. Skal gå ei god stund før vi tar det litt mer alvorlig, såfremst han vil that is. Så er ikke akkurat lærpisken og lakkbuksa med det første! :)



Anonymous poster hash: 4e662...077
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er litt "farlig" med BDSM er at man blir avhengig ganske raskt, dersom man i utgangspunktet heller litt den veien. Derfor er det vanlig at de som driver med det, ikke blir særlig tent av vaniljesex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker å bli dominert. Når jeg har sex med ny partner, småhinter jeg bare med at han skal holde et grep på halsen min, spanke meg, holde meg fast, hardere, etc. Skal gå ei god stund før vi tar det litt mer alvorlig, såfremst han vil that is. Så er ikke akkurat lærpisken og lakkbuksa med det første! :)

Anonymous poster hash: 4e662...077

Men har dere "vanlig" sex når dere vet at begge liker BDSM. Eller bare det?

Anonymous poster hash: c288d...a20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er litt "farlig" med BDSM er at man blir avhengig ganske raskt, dersom man i utgangspunktet heller litt den veien. Derfor er det vanlig at de som driver med det, ikke blir særlig tent av vaniljesex.

Det som er litt "farlig" med BDSM er at man blir avhengig ganske raskt, dersom man i utgangspunktet heller litt den veien. Derfor er det vanlig at de som driver med det, ikke blir særlig tent av vaniljesex.

Åja, skjønner.

Anonymous poster hash: c288d...a20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg elsker å bli dominert, og for at jeg skal føle at jeg skal få noe ut av sex'en så må det være BDSM inni bildet, som lærpisken, grep om halsen, ydmykelse. altså det som tenner meg, ellers så er det ikke "sex" for meg, jeg får ikke noe ut av sex hvis det ikke har vært BDSM innvolvert ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vanlig sex blir ofte litt kjedelig når man først har fått smaken på BDSM (light og heavy variant). Problemet blir kanskje litt komplisert å finne rette partner.

Jeg er en light'er.



Anonymous poster hash: bcd03...5ba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ofte som mulig, i større eller mindre grad.

Folk tenner på så ulike grader innenfor BDSM, slik at noe som er "lite" for noen kan være mer enn nok der og da for andre.

Et eks. fra en morgen hjemme hos oss - ligger i senga og skal stå opp, samboer kommer inn på rommet, sier jeg må stå opp hvis vi skal rekke oss avgårde, jeg er litt trøtt, og drar litt på det, får da dyna bretta over meg så hode og hender blir "låst", jeg ser han ikke, og dyna gir en følelse av å nesten være kneblet, mens han kjører på. Easy-peasy-akkurat-nok-en-lat-morgen-BDSM for oss.



Anonymous poster hash: 2c01c...e6b
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...