AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #1 Skrevet 2. august 2013 Jeg leste den tråden om han som hadde en kjæreste med store kjønnslepper og ble kvalm av dem, og jeg lurer egentlig på om jeg har det som kan betegnes som store kjønnslepper? Jeg er ikke usikker på utseendet mitt der nede, og aksepterer at jeg ser sånn ut, og er kanskje heller glad for at jeg har litt kjønnslepper og ikke at jeg har "porofitte" som mange kaller det. Jeg er også glad for at mine indre kjønnslepper ikke har to forskjellige størrelser. Men jeg lurer bare på om noen kan fortelle meg om jeg har store kjønnslepper eller ikke. Mitt underliv ser ganske likt det her ut: http://vaginasoftheworld.tumblr.com/image/55895962001 (uten at jeg har bollemus) men med kanskje pittelitt mindre klitoris. Eller er dette det som kan kalles store kjønnslepper: http://vaginasoftheworld.tumblr.com/post/55177348051/im-29-when-i-was-younger-i-was-extremely Jeg vet også at jeg er normal der nede, og menn har absolutt ikke hatt problemer med å slikke meg osv (tvert i mot har en nesten bedt på sine knær for å slikke meg når jeg sa det ikke var nødvendig) så jeg vet i alle fall at jeg ikke ser stygg ut der nede, men jeg bare lurer:) Takk på forhånd. Anonymous poster hash: bca9f...c7a
AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #2 Skrevet 2. august 2013 Slapp av. Jeg hadde tatt deg uten å blunke . Ikke bekymre deg over sånne ting, de færreste menn bryr seg. Anonymous poster hash: dbe7a...9ed
AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #3 Skrevet 2. august 2013 Store ja. Anonymous poster hash: 6e824...9f9 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #4 Skrevet 2. august 2013 Den nederste så ut som roadkill. Anonymous poster hash: 1d382...24c 3
AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #5 Skrevet 2. august 2013 Med mindre du er ekstraordinært heslig tror jeg de færreste bryr seg. Med mindre du knuller snørrvalper rusa på RedBull, selvsagt. Anonymous poster hash: c7781...ec8 2
AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #7 Skrevet 2. august 2013 Slapp av. Jeg hadde tatt deg uten å blunke . Ikke bekymre deg over sånne ting, de færreste menn bryr seg. Anonymous poster hash: dbe7a...9ed Hehe, jeg vet det. Som sagt er jeg glad for hvordan jeg ser ut der nede. Den nederste så ut som roadkill. Anonymous poster hash: 1d382...24c De ligner ikke på mine, men jeg bare lurer på om det er de som kan kalles store eller om mine som så vidt stikker ut av de ytre kjønnsleppene er store.. -TS Anonymous poster hash: bca9f...c7a
AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #8 Skrevet 2. august 2013 Med mindre du er ekstraordinært heslig tror jeg de færreste bryr seg. Med mindre du knuller snørrvalper rusa på RedBull, selvsagt. Anonymous poster hash: c7781...ec8 Huh? Jeg er veldig attraktiv, men jeg vet at de fleste menn faktisk tenner på kvinner med litt kjønnslepper. -TS Anonymous poster hash: bca9f...c7a 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #9 Skrevet 2. august 2013 jepp, store. Okei.. tenkte først at de var sånn midt i mellom jeg da, siden det finnes utrolig mange som har veldig mye større kjønnslepper enn meg -TS Anonymous poster hash: bca9f...c7a 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #10 Skrevet 2. august 2013 Æsj! Så stygt, Anonymous poster hash: 6a28d...f87 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #11 Skrevet 2. august 2013 Æsj! Så stygt, Anonymous poster hash: 6a28d...f87 Hver sin smak Jeg liker meg selv jeg, og det gjør mannfolka og -TS Anonymous poster hash: bca9f...c7a 1
Version 2.0 Skrevet 2. august 2013 #12 Skrevet 2. august 2013 Synes de første så veldig normale ut. Link nr 2 ville jeg kalt for store. 2
AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #13 Skrevet 2. august 2013 nr 1 er helt normale for meg. nr 2 er store. Anonymous poster hash: 33c0d...6a4 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #14 Skrevet 2. august 2013 Den nederste så ut som roadkill. Anonymous poster hash: 1d382...24c Pøh, jeg ser et hjerte! Anonymous poster hash: 33c0d...6a4 1
lovedrug Skrevet 2. august 2013 #15 Skrevet 2. august 2013 De på det første er jo ikke store,men de på det andre bildet er det.
AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #16 Skrevet 2. august 2013 Huh? Jeg er veldig attraktiv, men jeg vet at de fleste menn faktisk tenner på kvinner med litt kjønnslepper. -TS Anonymous poster hash: bca9f...c7a Nettopp. Med mindre du knuller en liten valp hvis eneste erfaring med sex kommer fra lite virkelighetsorientert porr, er det mulig han synes glufsa di er fæl. Gjelder forøvrig enhver normal fitte, ettersom de færreste har ikke-eksisterende vaginaer til fordel for en strek. Anonymous poster hash: c7781...ec8 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #17 Skrevet 2. august 2013 Synes de første så veldig normale ut. Link nr 2 ville jeg kalt for store. De på det første er jo ikke store,men de på det andre bildet er det. nr 1 er helt normale for meg. nr 2 er store. Anonymous poster hash: 33c0d...6a4 Ok. Takk skal dere ha -TS Anonymous poster hash: bca9f...c7a
AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #18 Skrevet 2. august 2013 Huh? Jeg er veldig attraktiv, men jeg vet at de fleste menn faktisk tenner på kvinner med litt kjønnslepper. -TS Anonymous poster hash: bca9f...c7a Har du noe statistikk på at de fleste menn tenner på store kjønnslepper? Min erfaring er at de fleste menn tenner på små. Men jeg har jo heller ikke noen statistikk, men det er min erfaring. Lurer på hvordan du kan VITE at de fleste liker store. Anonymous poster hash: 1d382...24c 1
FantasDick Skrevet 2. august 2013 #19 Skrevet 2. august 2013 Jeg synes de på bilde nummer to kan kalles store.
Leoparden Skrevet 2. august 2013 #20 Skrevet 2. august 2013 Jeg synes de på det første bildet var store, og de på det andre bildet var digre.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå