Pinnedyr Skrevet 2. august 2013 #1 Skrevet 2. august 2013 Hva kan jeg gjøre for ikke å svette på nettene? Jeg ligger uten dyne på sommeren og blir våt av svette, og om vinteren er jeg våt av svette men ligger med dyne, selvom vinduet er oppe.
Hulderen Skrevet 2. august 2013 #2 Skrevet 2. august 2013 Har du prøvd ulldyne og ullaken? Mange skryter veldig av at det skal hindre svette.
Pinnedyr Skrevet 2. august 2013 Forfatter #3 Skrevet 2. august 2013 Har du prøvd ulldyne og ullaken? Mange skryter veldig av at det skal hindre svette. Jeg har ikke prøvd det.
AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #4 Skrevet 2. august 2013 Har du vert til legen? en del sykdommer fører med seg nattesvette.Anonymous poster hash: 93e3a...659
Pinnedyr Skrevet 2. august 2013 Forfatter #5 Skrevet 2. august 2013 Har du vert til legen? en del sykdommer fører med seg nattesvette.Anonymous poster hash: 93e3a...659 Jeg har spurt personalet om jeg bør gå til legn for det, men hun sier bare at det er helt normalt.
Pusemamma Skrevet 2. august 2013 #6 Skrevet 2. august 2013 Mange som svetter om natten for tiden og man trenger ikke være syk for det. Har jo vært litt klamt enkelte netter.
Perelandra Skrevet 2. august 2013 #7 Skrevet 2. august 2013 Kanskje det kan ha noe å gjøre med de medisinene du tar? Jeg bruker selv medisiner hvor svette om nettene kan være en bivirkning.
Pinnedyr Skrevet 2. august 2013 Forfatter #8 Skrevet 2. august 2013 Det har også hendt at jeg har fått små utblødningsutslett prikker felt på armene. Men jeg har dem ikke nå.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå