Gå til innhold

Til dere som har hatt trekant


Torn

Anbefalte innlegg

Hvor mye seksuell erfaring hadde dere før første gangen?

Tenker på antall forhold, friends with benefits, ONS, you name it.

Var den første gangen MKK eller MMK? Med eller uten folk dere kjente?

Hvilket inntrykk satt dere igjen med i ettertid? Bare positivt, eller var det noe negativt? Dette er vel egentlig et spørsmål til de som var singel, ettersom trekant i parfolhold ser ut til å være ganske komplisert.

Endret av Torn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På en fest jeg var på for et par månder siden hadde jeg trekant med to mannelige festdeltagere på sofaen etter at de andre hadde gått. Det var hverken spessielt positivt eller negativt, men moro å ha opplevd.

Kommer vel kanskje til å gjøre det igjen hvis sjansen byr seg, men jeg kommer ikke aktivt til å oppsøke det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gangen var jeg 19 og hadde sex med to kompiser på telttur. Det var spennende og godt, utelukkende positivt og et godt minne! Hadde vel vært seksuelt aktivt i 2-3 år da.

Andre gangen var jeg i slutten av 20-årene og hadde sex med ei venninne og en mer perifer kompis hjemme hos meg etter en fest. Var egentlig fire, KKMM, men han ene backet ut ganske tidlig. Det endte vel egentlig opp med at jeg og venninna mi hadde mest sex med hverandre, mulig mannen ble litt utenfor, men han fikk være med igjen mot slutten. Men det var fint, et godt minne det også. Veldig spennende å ha sex med ei jente, skulle gjerne gjort det igjen om jeg var singel eller jeg og mannen fant den rette jenta.

Helt ukomplisert med alle de involverte i ettertid. :)

Jente 32.



Anonymous poster hash: 4a688...c2b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gangen var jeg 19 og hadde sex med to kompiser på telttur. Det var spennende og godt, utelukkende positivt og et godt minne! Hadde vel vært seksuelt aktivt i 2-3 år da.

Andre gangen var jeg i slutten av 20-årene og hadde sex med ei venninne og en mer perifer kompis hjemme hos meg etter en fest. Var egentlig fire, KKMM, men han ene backet ut ganske tidlig. Det endte vel egentlig opp med at jeg og venninna mi hadde mest sex med hverandre, mulig mannen ble litt utenfor, men han fikk være med igjen mot slutten. Men det var fint, et godt minne det også. Veldig spennende å ha sex med ei jente, skulle gjerne gjort det igjen om jeg var singel eller jeg og mannen fant den rette jenta.

Helt ukomplisert med alle de involverte i ettertid. :)

Jente 32.

Anonymous poster hash: 4a688...c2b

Er du bifil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde MMM jeg da. Var digg det, sett bortifra at jeg var litt full :fnise:

Anonymous poster hash: 63eb0...5a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg overrasket samboeren min med ei jente til for noen helger siden. Det var absolutt verdt det! Begge kjenner hu litt fra før, og det var absolutt ikke noe problem. Jeg har aldri hatt trekant tidligere, men det gikk som bare det. Ingen problemer i ettertid :-) hadde gledelig gjort det igjen. Skal sies at det var litt alkohol i bilde, men tror det måtte til første gang ..

Anonymous poster hash: e0fdc...74a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er du bifil?

Fullt mulig å synes jentesex er spennende uten å måtte være bifil eller lesbisk. Går an å være bare nysgjerrig eller glad i å utforske.

Anonymous poster hash: 0326d...245

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Er du bifil?

Nja, kanskje? Var ihvertfall nysgjerrig og likte det godt. Kunne aldri blitt forelsket i ei jente, men jeg tenner på jenter i riktig setting.

Anonymous poster hash: 4a688...c2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenning = Følelser. Da kan det bli alt mulig.

Det er ikke enten eller. Og er man åpen for det, så er man det.



Anonymous poster hash: d404d...a6e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KKM. Hadde en del forhold og ons bak meg, i starten av tjueårene kanskje. Jeg kjente han, ikke henne. Var ikke rart eller noe, og glad for opplevelsen, men det viste seg jo at hun likte han litt for godt, så tror det ble litt vanskelig for henne i ettertid (begge har kjæreste på hver sin kant i dag). Så dette bør man nok ikke gjøre med noen man har følelser for, med mindre man er ekstremt trygg og lite sjalu. Det var alkohol inne i bildet, men vi hadde planlagt det i lang tid.



Anonymous poster hash: 7a37e...219
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arbeider

Jeg overrasket samboeren min med ei jente til for noen helger siden. Det var absolutt verdt det! Begge kjenner hu litt fra før, og det var absolutt ikke noe problem. Jeg har aldri hatt trekant tidligere, men det gikk som bare det. Ingen problemer i ettertid :-) hadde gledelig gjort det igjen. Skal sies at det var litt alkohol i bilde, men tror det måtte til første gang .. Anonymous poster hash: e0fdc...74a

Helt pverraskelse eller hadde dere snaklet om det før?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...