Gå til innhold

Dama har svære kjønnslepper...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Men i svarte helvete da. Det er helt legitimt å ikke finne folk attraktive. Om det er kjønnsleppene som gjør at TS ikke finner denne dama attraktiv, er det da hans valg. Det er ikke det spor verre enn å ikke tenne på noen pga. nese, ører eller hår, og de områdene vurderer vi folks attraktivitet etter hele forbanna tiden. Eneste forskjellen er at det tar lengre tid å finne ut av hvordan noen ser ut nedentil, men det gjør ikke tenningen (eller mangelen på sådan) noe mer eller mindre grei.

Anonymous poster hash: 6c7e6...808

• Liker 4
Skrevet (endret)

Skjønner ikke'no, jeg. Jeg har antakeligvis liten klitt (0,5-0,8 cm) og den er da veldig følsom. Jeg kan kun berøres oppå forhuden, ellers blir det nesten vondt. Man trenger ikke nødvendigvis trykke hardt med tunga, gå heller variere tempo og heller bruke hendene til å trykke på innsiden av lår, evt hjelpe å massere kjønnslepper, ytre og indre.

Anonymous poster hash: ec622...c83

Si meg, så du ikke ordet "kombinasjon" i veldig, veldig stor tekst i innlegget? Står det så dårlig til her inne?

En kombinasjon av "innoverklitt" og lite følsom klitt vil altså si at man har en klitt som BÅDE er liten OG lite følsom. Det betyr selvfølgelig ikke at alle små klitter er lite følsomme. Det hjelper å lese hva som står, og ikke gå ut ifra at man har skrevet noe annet enn det som står der, hvis det gir mening å la være. Hvis jeg fortalte deg at brunt og oransje ikke er en spesielt pen fargekombinasjon, hadde du da fått det for deg at jeg hatet mørkhudede mennesker fordi alt brunt var stygt? En kan undres noen ganger.

"Hvis man har en klitt som både er liten og lite følsom" og "Alle små klitter er følelsesløse!" ser da vitterlig ikke helt.. likt ut.

Og jeg må bare på forhånd (eller på etterskudd?) beklage at dette innlegget ble en smule aggressivt, men om man ikke klarte å pusle dette sammen etter å ha sett ordet "kombinasjon" uthevet i forumets største skrift over, da er man faktisk så ubegripelig sløv at man irriterer meg. Eller så har man så vondt i viljen at trekantmedisinen skulle vært åpnet for lenge siden. Jeg skjønner godt at det første var åpent for misforståelse, men å misforstå det andre eller fjerde skal noe til.

Btw, 0,5-0,8cm er ikke det jeg vil kalle en "innoverklitt", uten at det var relevant for misforståelsen.

Endret av guttemann
  • Liker 1
Skrevet

Denne tråden lever fortsatt enda i beste velgående ser jeg :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Ja, selv om den sporet av for lenge siden. :P

Skrevet

Personlig har jeg ikke sansen for kjønnet til negresser og asiatere. Fordi de gjerne får en mørkere kant på leppene som jeg finner mindre estetisk.

Anonymous poster hash: 79e85...abe

• Liker 3
Skrevet

Jeg ser ut som på bilder til den nederste AB'en, altså små indre kjønnslepper.. Synes folk at jeg ser ut som en baby nedentil? :( Jeg trodde jeg var normal jeg, visste ikke at man skulle ha større kjønnslepper enn det.. Er fortsatt jomfru da (er 18 år), men tror dere at gutter/menn vil bli avtent når de ser underlivet mitt? Kommer de til å synes at jeg ser ut som en baby nedentil? :(

Anonymous poster hash: c6ae9...b7f

Myyyyye finere den nederste, alle mine kompiser er enige om at den perfekte f... har mindre indre kjønnslepper enn de ytre. Ser absolutt ikke ut som en baby, hallo???? No worries, du er sikkert perfekt som du er :)

Anonymous poster hash: 5d698...168

• Liker 2
Skrevet

Er ikke alle disse ganske normale? Og pene?

Eh, æsj. Det er en grunn til at det kalles meat curtains....

Anonymous poster hash: 5d698...168

• Liker 1
Skrevet

Hadde det vært sant så hadde du ikke hatt et PROBLEM MED KJØNNSLEPPER!!!!!! Det er faktisk det latterligste jeg har hørt her inne! Hva med å være glad i hun for den hun er? Sette pris på at hun er den hun er? Ikke lage en tråd med regelrett baksnakking og drittslenging om kjønnsorganet hennes!

Og hvis det er et så stort problem for deg, så gå i fra henne!!!!! Du ville gjort hun en tjeneste.

Hører ofte jenter som klager på for liten pikk, aldri noe gale da. Om din mann hadde hatt en 5cm lang pikk og sett ut som en barnetiss, hadde du vært fornøyd? Vær ærlig. Jeg sier ikke at det er så ekstremt med henne, men alle har en grense og han er på sin. Han prøver derimot og jobbe med sin grense og han burde heller få støtte for det istedenfor de moralprekene av hat som kommer hans vei.

Anonymous poster hash: 30ff2...0e2

• Liker 1
Skrevet

Hører ofte jenter som klager på for liten pikk, aldri noe gale da. Om din mann hadde hatt en 5cm lang pikk og sett ut som en barnetiss, hadde du vært fornøyd? Vær ærlig. Jeg sier ikke at det er så ekstremt med henne, men alle har en grense og han er på sin. Han prøver derimot og jobbe med sin grense og han burde heller få støtte for det istedenfor de moralprekene av hat som kommer hans vei.

Har egentlig sett meg ferdig med denne diskusjonen. Men ok. Hvis det hadde vist seg at en fyr jeg datet hadde hatt så liten penis at det plaget meg så hadde jeg gått fra han før forholdet hadde blitt seriøst. Hvis noe plager en person så mye som TS plages her, så ser jeg ingen grunn til å utvikle et forhold?? Man ser jo kjønnsorganet første gang man har sex sammen og kan da ta et videre valg.

Fint at han ber om hjelp, men det er måten han kritiserte kjæresten på som provoserer. Du kan jo lese gjennom hele tråden og se alt som blir skrevet om henne av TS, og det synes ikke jeg er greit.

• Liker 2
Skrevet

Har egentlig sett meg ferdig med denne diskusjonen. Men ok. Hvis det hadde vist seg at en fyr jeg datet hadde hatt så liten penis at det plaget meg så hadde jeg gått fra han før forholdet hadde blitt seriøst. Hvis noe plager en person så mye som TS plages her, så ser jeg ingen grunn til å utvikle et forhold?? Man ser jo kjønnsorganet første gang man har sex sammen og kan da ta et videre valg.

Fint at han ber om hjelp, men det er måten han kritiserte kjæresten på som provoserer. Du kan jo lese gjennom hele tråden og se alt som blir skrevet om henne av TS, og det synes ikke jeg er greit.

Og det som kommer ut her da er at du er en som kan slå opp pga et kjønnsorgan mens han prøver å jobbe med det (mennesker er forskjellige). Han har beskrevet selve kjønnsorganet, og etter det jeg har sett har han sagt nok positivt om damen sin og. Det eneste som har vært feil er noe ordlegging fra hans side og høns som sprer hat fordi de føler seg truffet, selvom de ikke burde det. Mennesker er forskjellige, jo kjappere folk lærer det jo bedre.

Skrevet

Og det som kommer ut her da er at du er en som kan slå opp pga et kjønnsorgan mens han prøver å jobbe med det (mennesker er forskjellige). Han har beskrevet selve kjønnsorganet, og etter det jeg har sett har han sagt nok positivt om damen sin og. Det eneste som har vært feil er noe ordlegging fra hans side og høns som sprer hat fordi de føler seg truffet, selvom de ikke burde det. Mennesker er forskjellige, jo kjappere folk lærer det jo bedre.

Nei, det som kommer ut her er at jeg aldri satt meg selv i en situasjon hvor jeg måtte "slå opp" på grunn av et kjønnsorgan! Hvis det hadde plaget meg så mye så hadde jeg selvsagt aldri blitt sammen med den personen. Les kommentaren ordentlig da :)

• Liker 1
Skrevet

Hvis en partner har en helt normal kropp og man ikke tenner på den - hvem eier problemet?

Etter mitt hode er det den som ikke tenner.

Det er ingen feil med normale kjønnsorgan.

Problemet og hykleriet starter når man beskriver sin partners kjønnsorgan som feil, mindreverdig, latterlig o.s.v. Og det er en sikker gjenganger her inne når kvinner i diverse tråder beskriver sine menns peniser.

I denne tråden oppfatter jeg det slik som at TS anerkjenner at HAN har et problem med at han ikke tenner på hennes kjønnsorgan. Det er ikke noe galt eller mindreverdig med henne, som han elsker. Han ber om råd på hvordan HAN kan fikse SITT problem, men blir nærmest halshugget. Denne misforståelsen er komisk.

Jeg mener TS har en tilnærming til slike problemer som ikke akkurat er typisk for denne typen tråder på KG. For her er det nesten alltid slik at det er mannens skyld hvis han er utstyrt med et kjønnsorgan som ikke passer henne. I tillegg kommer karakteristikkene av han, og da er man på et helt vanlig lavmål, slik man ofte er på KG.

• Liker 2
Skrevet

Takk Eric! En lettelse at det ikke bare er meg. Jeg har ikke noe for at jeg ikke liker det, har bare aldri gjort det... Og jeg hr jo prøvd å slikke henne en håndfull ganger, men jeg klarer virkelig ikke konsistensen. .Siden klitten hennes også er ganske svær syns jeg det er litt ubehagelig å fingre også... Men kan godt fingre henne inni. Det er så kjedelig at det er sånn, for jeg liker henne virkelig godt. Det er derfor jeg er villig til å gjør hva som helst for å lære å like det!

Du bør virkelig vurdere å la henne få friheten. Hun fortjener ikke et så nitrist sexliv som det der.

Anonymous poster hash: 150a2...368

• Liker 5
Skrevet

Hvis en partner har en helt normal kropp og man ikke tenner på den - hvem eier problemet?

Etter mitt hode er det den som ikke tenner.

Det er ingen feil med normale kjønnsorgan.

Problemet og hykleriet starter når man beskriver sin partners kjønnsorgan som feil, mindreverdig, latterlig o.s.v. Og det er en sikker gjenganger her inne når kvinner i diverse tråder beskriver sine menns peniser.

I denne tråden oppfatter jeg det slik som at TS anerkjenner at HAN har et problem med at han ikke tenner på hennes kjønnsorgan. Det er ikke noe galt eller mindreverdig med henne, som han elsker. Han ber om råd på hvordan HAN kan fikse SITT problem, men blir nærmest halshugget. Denne misforståelsen er komisk.

Jeg mener TS har en tilnærming til slike problemer som ikke akkurat er typisk for denne typen tråder på KG. For her er det nesten alltid slik at det er mannens skyld hvis han er utstyrt med et kjønnsorgan som ikke passer henne. I tillegg kommer karakteristikkene av han, og da er man på et helt vanlig lavmål, slik man ofte er på KG.

Tror TS har forlatt tråden for lenge siden, dessverre. Synes også han fikk for mye pepper. (Er kvinne).

Skrevet

Tror TS har forlatt tråden for lenge siden, dessverre. Synes også han fikk for mye pepper. (Er kvinne).

TS, hvis du har problemer med å tenne på dette og ikke kommer til å tenne på dette noen gang, så vær snill å gå fra henne. Du sier sexlivet deres er bra, men det høres ikke slik ut, og om noen år, da dere vil prøve noe nytt for å piffe opp sexlivet, ja da kan dere jo ikke det fordi du nok vil se "utstyret" hennes i nesten alle stillinger bortsett fra doggy.

Jeg må bare skrive min historie om kjønnsoperasjon, ettersom det ikke virker som om noen her vet hva de snakker om, men linker til et par nett-sider. Er selv jente, og tenner heller ikke på store indre kjønnslepper. Det ser mye bedre ut med små. Jeg opererte meg for to år siden - for min egen skyld. Kjæresten min sa jeg så fin ut, men helt siden jeg fikk dem (mellom 13 og 16(?) års alderen), har jeg hatet de store indre kjønnsleppene mine. De stakk vel ikke mer enn 1cm utenfor de ytre da jeg sto oppreist, men jeg hatet de likevel. 1cm er visst ikke så mye, men i hodet mitt var det 10cm...

Heldigvis mistet jeg ikke følelsen i underlivet etter operasjonen, og selv om den ene leppen har et lite "hakk" i seg og ikke ble sydd helt perfekt igjen, så angrer jeg ikke et sekund på valget mitt. Hakket er ikke mer enn skjevhetene man kunne ha sett på et ikke-operert underliv. Jeg sliter ikke lenger med sårhet ved hverdagslige aktiviteter og under sexakten har jeg blitt mer avslappet og "fri". Så dersom noen skulle være interessert i å ta en operasjon av de "riktige" årsakene, så ville jeg faktisk anbefalt det. Jeg sleit i hverdagen med "utstyret" mitt. Tenkte sykt mye på det, hele tiden, selv om jeg bare gjorde vanlige ting. PÅ bussen tenkte jeg på dem da bussen vibrerte og jeg kunne kjenne det i underlivet. Da jeg shoppet og gikk forbi undertøysavdelingen, tenkte jeg alltid på at jeg ikke kunne gå i hva jeg ville fordi jeg ikke var komfortabel. Sånne småting som til sammen ødela hverdagen min.

Jeg opererte privat og betalte alt selv (turte ikke ta opp med legen min). Og for de fleste er ikke 14-16.000,- så mye penger. Det er en investering i eget selvbilde og sexliv.

Av og til er det bare slik at man ikke kan noe for hva man liker/ikke liker. Jeg ventet 10 år på å operere meg for å være sikker på at jeg hadde prøvd alt jeg kunne for å klare å godta meg selv. Det klarte jeg ikke.

Det er derfor jeg anbefaler TS å slå opp, for hun dama virker helt herlig som klarer å vise seg frem slik hun tydeligvis gjør. Synd at hun har en kjæreste som ikke liker det han ser og tar på... Jeg tror dessverre ikke dette er noe du klarer å komme over TS...

Anonymous poster hash: cf3a6...a2f

Annonse
Skrevet

Personlig har jeg ikke sansen for kjønnet til negresser og asiatere. Fordi de gjerne får en mørkere kant på leppene som jeg finner mindre estetisk.

Anonymous poster hash: 79e85...abe

Den mørke kanten kan da norske kvinner også få?! Man kan få slike mørke partier hvis man barberer seg mye, gjelder akkurat det samme under armene

Anonymous poster hash: 981d8...403

Skrevet

Jeg fikk en slik kommentar om mine kjønnslepper (Ja, de er lange, skrukkete og henger utenfor men må qlt kommenteres liksom?) en gang i slutten av tenårene. Etter det har jeg nektet noen å slikke meg og har vært veldig redd for å vise meg frem. Vil påstå at det har hindret meg i å leve ut mye jeg har ønsket og gjort meg veldig usikker.

Nå er jeg 39 og har funnet verdens beste mann. Han elsker kjønnet mitt og elsker å slikke. Selv har jeg oppdaget hvor fantastisk deilig dette er!! Men jeg sliter med å la han se på meg og det gjør ham trist. Har forklart han hva jeg føler og han respekterer det og har skjønt at det kommer til å ta tid å snu 19 -20-års tankegang om at jeg er ekkel og stygg der nede.

Jeg blir bare så trist på denne jentas vegne, som blir frarøvet muligheten til å oppleve deiligst mulig oralsex. Ikke slikke klitten? Hva er da vitsen? Da kunne man like godt brukt fingrene. Hun får ikke så mye ut av å bli slikket i hullet. Hun FORTJENER en mann som kan la henne oppleve hvordan det er å bli slikket og tatt på av en som elsker kjønnet hennes, for det er helt FANTASTISK!!

Hvis TS er SÅ glad i henne som han sier så bør han la henne få oppleve dette. La henne finne en som elsker HELE henne og som har lyst på HELE henne.

Anonymous poster hash: b904a...ba5

• Liker 2
Skrevet

Elske kjønnet faktisk.

Anonymous poster hash: 67a71...0be
  • Liker 1
Skrevet

Kunne du tatt et snikbilde av henne og legge det ut? Har lyst til å se hva du mener!

Anonymous poster hash: b293b...ee0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...