Gå til innhold

Tror ikke kjæresten tenner ordentlig på meg...

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå har det seg sånn at vi har vært sammen ca et år og har et greit sexliv. Jeg elsker ham og tror han elsker meg, men han oppfører seg litt rart av og til, spesielt når vi skal ha sex. Jeg elsker oralsex da jeg er veldig følsom nedentil, men hver gang jeg prøver å hinte litt (flytte ham nærmere de beste stedene) virker det som om han ikke vil. Det gjør ikke noe å hjelpe til selv, men vil så gjerne bli slikket til orgasme. De få gangene han slikker der det virkelig er godt, gjør han seg fort ferdig (før jeg når orgasme) og må alltid ta en pause. Jeg er ikke sikker men det ser ut som at han mister ereksjonen. Har prøvd å spørre om han ikke liker å slikke meg, men han påstår det går greit.

Tror dere han kanskje ikke tenner på meg? Jeg har prøvd alt, kjøpt sexy undertøy (som han har hintet frempå at han liker), prøver å vise ham hva jeg liker ved å onanere fremfor ham, men han virker egentlig ganske uinteressert helt til vi har samleie. Ved penetrering virker han høvelig fornøyd. Men han mister lett ereksjonen på litt rare tidspunkt. Jeg prøver å fortelle ham at jeg elsker ham og forsikre ham om at det ikke gjør noe, og han virker som om han er glad i meg. Men altså virker han som om han ikke tenner ordentlig på meg. Han sier han elsker meg og tenner på meg og at han er fornøyd med sexlivet vårt, men jeg blir så usikker.

Anonymous poster hash: 289a8...e7c
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke noe med deg å gjøre. Kanskje han helt enkelt ikke liker å slikke. :)

Anonymous poster hash: 61b63...24c
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

La meg gjette... Inspirert av en viss tråd her inne?

Anonymous poster hash: 63eac...cd7
  • Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Veldig morsomt. Hilsen TS hva den andre tråden. Slutt å kødd.

Anonymous poster hash: af520...ca6
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hæ? Hvilken annen tråd? Jeg prøver ikke å herme eller noe, så beklager om tråden min ligner for mye på en annen tråd eller noe. Jeg ser flere stiller spørmål om problemer med sexlivet og kjærestene sine så jeg tenkte kanskje jeg kunne høre om noen hadde tips. Jeg sliter virkelig med dette da jeg føler at forholdet vårt kanskje ikke fungerer helt. Greit at sex ikke er alt og at han er en god kjæreste ellers, men jeg vil så gjerne føle meg skikkelig begjært. Det gjør jeg ikke så lenge han virker fornøyd bare av penetrering i stillinger som bare han kommer av.

AnonymBruker
Skrevet

Hvilke stillinger kommer han av da?

AnonymBruker
Skrevet

I den andre tråden pratet vi om at kvinner ikke lukter særlig godt nedentlig og at det faktisk var ganske ille for menn å gå ned på kvinner. Det lignet litt på hovedinnlegget ditt, det var derfor noen reagerte og tenkte du var inspirert av den tråden.

Anonymous poster hash: 49443...ddf
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvilke stillinger kommer han av da?

Stillinger der han slipper å se meg i ansiktet tror jeg. Blant annet doggy. For all del deilig nok men ikke den jeg kommer lettest i. Det hadde vært fint med variasjon.

AnonymBruker
Skrevet

I den andre tråden pratet vi om at kvinner ikke lukter særlig godt nedentlig og at det faktisk var ganske ille for menn å gå ned på kvinner. Det lignet litt på hovedinnlegget ditt, det var derfor noen reagerte og tenkte du var inspirert av den tråden.

Anonymous poster hash: 49443...ddf

Jeg prøver da å holde meg renslig og delikat (har normal hygiene og ingen sykdommer såvidt jeg vet) så tror ikke det er derfor han faller ut og blir rar. Men jeg gjør vel kanskje noe feil. Bare så synd han tydeligvis ikke vil snakke om det.

AnonymBruker
Skrevet

Stillinger der han slipper å se meg i ansiktet tror jeg. Blant annet doggy. For all del deilig nok men ikke den jeg kommer lettest i. Det hadde vært fint med variasjon.

Er du sjenert da?

AnonymBruker
Skrevet

Er du sjenert da?

Ikke så veldig. Anser meg som høvelig selvsikker i senga ihvertfall. Hadde ikke vært meg i mot å bruke stillinger der vi kan se hverandre dypt inn i øynene, så jeg vil ikke påstå jeg er sjenert. Har gjerne sex med lyset på også. Men kjenner jo at selvtilliten får seg en knekk når noe tydeligvis plager ham og han ikke ønsker å snakke om det.

AnonymBruker
Skrevet

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=762132

Dette handler ikke om deg vel? Kjenner du deg igjen?

Neppe. Det tror jeg da ikke! Jeg har ikke sååå store kjønnslepper. De er da normale tror jeg. Ingen tidligere partnere har klaget ihvertfall og dessuten kan jeg ikke tenke meg til at kjæresten min er på Kvinneguiden... Jeg tror ikke han er typen til det. Kanskje jeg burde sjekke loggen på PCn hans? Har jo sett mange damer her inne gjøre det. For alt jeg vet kan han jo være utro eller noe.

AnonymBruker
Skrevet

Neppe. Det tror jeg da ikke! Jeg har ikke sååå store kjønnslepper. De er da normale tror jeg. Ingen tidligere partnere har klaget ihvertfall og dessuten kan jeg ikke tenke meg til at kjæresten min er på Kvinneguiden... Jeg tror ikke han er typen til det. Kanskje jeg burde sjekke loggen på PCn hans? Har jo sett mange damer her inne gjøre det. For alt jeg vet kan han jo være utro eller noe.

Jeg hadde sjekket loggen hans for å være sikker. Mye rare folk her.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

I den andre tråden pratet vi om at kvinner ikke lukter særlig godt nedentlig og at det faktisk var ganske ille for menn å gå ned på kvinner. Det lignet litt på hovedinnlegget ditt, det var derfor noen reagerte og tenkte du var inspirert av den tråden. Anonymous poster hash: 49443...ddf

En avsporing men; Virkelig? Min mann synes det er rart å drikke eple og mangojucie fordi han sier at det smaker som meg og at han synes liksom at det er feil sted å putte det i en juice.

Anonymous poster hash: 577b9...e75

AnonymBruker
Skrevet

Men du "AB ...ca6"; du er jo den samme som ba meg om å slutte å kødde, hvorfor gidder du å gjøre det for så å plutselig svare seriøst? Hvilken tråd var det du tenkte på? Den om urenslige damer som en annen nevnte her i tråden eller den som er linket til om store lepper? Eller en annen?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Men du "AB ...ca6"; du er jo den samme som ba meg om å slutte å kødde, hvorfor gidder du å gjøre det for så å plutselig svare seriøst? Hvilken tråd var det du tenkte på? Den om urenslige damer som en annen nevnte her i tråden eller den som er linket til om store lepper? Eller en annen?

Jeg tenkte på den om kjønnsleppene, trodde først det var trolling. Men samma det, skal ikke blande meg.

Skrevet

Litt sprøtt om dette er dama til den ufyselige fyren som stod bak den andre tråden om at han syntes dama hadde så store ekle lepper at det så ut som hun hadde baller i blondetruser.

• Liker 3
Skrevet

Det høres ikke greit ut, TS. Hva sier han når du prøver å ta det opp med ham? Hva skjer om du prøver å ta initiativ til en stilling du ønsker? Det trenger ikke være noe galt med deg, kanskje han bare er uerfaren når det kommer til oralsex og ikke helt vet hva han skal gjøre.

Når det gjelder utroskap er det jo en litt drøy antagelse. Men har du grunnlag for å tro det? Man må gjerne stole litt på magefølelsen i sånne situasjoner. Føler du at han kan ha noen på si?

AnonymBruker
Skrevet

Det høres ikke greit ut, TS. Hva sier han når du prøver å ta det opp med ham? Hva skjer om du prøver å ta initiativ til en stilling du ønsker? Det trenger ikke være noe galt med deg, kanskje han bare er uerfaren når det kommer til oralsex og ikke helt vet hva han skal gjøre.

Når det gjelder utroskap er det jo en litt drøy antagelse. Men har du grunnlag for å tro det? Man må gjerne stole litt på magefølelsen i sånne situasjoner. Føler du at han kan ha noen på si?

Nei det med utroskap var litt flåsete, jeg er bare litt i overkant frustrert. Når det gjelder oralsex kan det godt hende han er litt uerfaren. Han konsentrerer seg mest om vaginalåpningen min og da er jeg avhengig av å stimulere klitoris selv for å komme. Han ser ikke ut til å ta noen særlig hint heller. Og som sagt sier han ikke noe om hva problemet hans er. Jeg har jo aldri spurt ham direkte da men. Vet ikke om jeg tør da jeg er redd for at han ikke tenner på meg lenger og vurderer å slå opp.

Litt sprøtt om dette er dama til den ufyselige fyren som stod bak den andre tråden om at han syntes dama hadde så store ekle lepper at det så ut som hun hadde baller i blondetruser.

Det har jeg veldig vanskelig for å tro. I såfall kommer det til å bli slutt rimelig kjapt. Men jeg må innrømme jeg kommer til å følge litt ekstra med på ham fremover. Bare sånn i tilfelle. Pluss at jeg nok kommer til å sjekke loggen hans.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...