AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #1 Skrevet 2. august 2013 Fortalte samboeren at jeg liker når han slår meg på rompa under sex (han gjorde det alltid når han ble ivrig). Og etter jeg sa det, han han sluttet helt med det. Hvorfor?? Jøss tenker jeg. Anonymous poster hash: cc5dd...6c0
Tidus Skrevet 2. august 2013 #2 Skrevet 2. august 2013 Fortalte samboeren at jeg liker når han slår meg på rompa under sex (han gjorde det alltid når han ble ivrig). Og etter jeg sa det, han han sluttet helt med det. Hvorfor?? Jøss tenker jeg.Anonymous poster hash: cc5dd...6c0 Kanskje han fikk en sperre. Når han får lyst, så tenker han på at du tenker over det, så får han ikke lyst lengre.
Drizzt Skrevet 2. august 2013 #3 Skrevet 2. august 2013 Fortalte samboeren at jeg liker når han slår meg på rompa under sex (han gjorde det alltid når han ble ivrig). Og etter jeg sa det, han han sluttet helt med det. Hvorfor?? Jøss tenker jeg.Anonymous poster hash: cc5dd...6c0 Kanskje ble han plutselig flau eller noe? At han ikke var så klar over det han gjorde og etter at du snakket om det, ble det forskjellig følelse for ham? Snakk med ham igjen og fortell ham hva du mener og at du har lyst på mer.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå