AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #1 Skrevet 2. august 2013 Hvordan er det normalt at friends with benefits oppfører seg? (om man ikke er venner fra før man begynte å ligge med hverandre.) trenger ikke lese hele dette om du ikke vil haha, men her er hverfall litt background histroy: Lå med en gutt på fest, han ville ha nummeret mitt, og siden har jeg ligget over hos ham omtrendt annenhver dag de siste to ukene. Han sier han aldri blir forelsket og kødder ofte med ting som at dette er siste gangen vi sees. Når vi er sammen, oppfører vi oss som kjærester, spooner, koser, pusser tenner sammen haha har en veldig flørtete tone og har det gøy og ler sammen utenom sexen. Han starter ALLTID samtalen på chat og starter ofte med "hey babe" eller noe i den duren. Har aldri hatt en ff før og lurer på hva som er normalt. Er ikke akkurat forelsket i han ennå (blir i likhet med han "aldri" forelsket), men utelukker ikke at jeg kan bli det. Hvordan tror dere han ligger an, hadde han giddet å prate med meg hver dag på chat om han bare var in it for sexen?Anonymous poster hash: 761bc...c35
Gjest Zek Skrevet 2. august 2013 #2 Skrevet 2. august 2013 Hvordan tror dere han ligger an, hadde han giddet å prate med meg hver dag på chat om han bare var in it for sexen?Anonymous poster hash: 761bc...c35 Definitivt.
Gjest SweetSunshine Skrevet 2. august 2013 #3 Skrevet 2. august 2013 Han sier han aldri blir forelsket og kødder ofte med ting som at dette er siste gangen vi sees. Anonymous poster hash: 761bc...c35 Warning! ...hvis du kan tenke deg et forhold med han....
AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #4 Skrevet 2. august 2013 Hvordan er det normalt at friends with benefits oppfører seg? (om man ikke er venner fra før man begynte å ligge med hverandre.) trenger ikke lese hele dette om du ikke vil haha, men her er hverfall litt background histroy: Lå med en gutt på fest, han ville ha nummeret mitt, og siden har jeg ligget over hos ham omtrendt annenhver dag de siste to ukene. Han sier han aldri blir forelsket og kødder ofte med ting som at dette er siste gangen vi sees. Når vi er sammen, oppfører vi oss som kjærester, spooner, koser, pusser tenner sammen haha har en veldig flørtete tone og har det gøy og ler sammen utenom sexen. Han starter ALLTID samtalen på chat og starter ofte med "hey babe" eller noe i den duren. Har aldri hatt en ff før og lurer på hva som er normalt. Er ikke akkurat forelsket i han ennå (blir i likhet med han "aldri" forelsket), men utelukker ikke at jeg kan bli det. Hvordan tror dere han ligger an, hadde han giddet å prate med meg hver dag på chat om han bare var in it for sexen?Anonymous poster hash: 761bc...c35 Hvis sexen er bra ja. Anonymous poster hash: 6cf55...247
AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #5 Skrevet 2. august 2013 Ikke for å gi en masse forhåpninger eller noe, men hadde noe av det samme for 2 år siden. Han var skråsikker på at noe forhold skulle han IKKE ha nå. Bare morro og sex. Noe han gjorde klart for meg. Og det var greit for min del, for jeg var ikke intr i noe forhold selv på den tiden. Vi holdte på som FF i ca 5 mnd, inntil at jeg kjente det begynte å bobble i magen når han sendte melding, eller at jeg gledet meg til å se smilet hans. Den kvelden sa jeg til han at jeg hadde begynt å utvikle følelser for han, og om han ikke hadde det på samme måte ville jeg stoppe kontakten. Da spratt det ut av han at han hadde begynt å kjenne på det samme. Vi ble enige om å ta det rolig, treffe bare hverandre og ta ting med et steg av gangen. Idag er vi samboere. Etter min mening er det vanskelig å ikke opprette nære relasjoner og forhold til en man deler noe intimt med. Men hva man velger å gjøre med det er jo noe annet. Når vi var FF hadde vi daglig kontakt, men vi var også i samme vennegjeng, og traff hverandre ofte utenom senge aktivitetene våre. Kan være en faktor det også, for oss. Anonymous poster hash: 9b0da...dbc
Obiola Skrevet 2. august 2013 #6 Skrevet 2. august 2013 Det er jo veldig vanskelig å vite. Min ff snakker til meg rett som det er, gjerne på facechat flere ganger i uka, prater om alt mulig rart egentlig. Han ringer/sender meg sms og, for å spørre hva jeg gjør eller hvordan det går osv. Dette kan skje selv om vi ikke engang befinner oss på samme sted geografisk, så muligheten for sex er ikke der akkurat da. Dette kan jo være ganske forvirrende til tider, men han ser kanskje på meg som en slags venn og vi har jo en god kjemi oss i mellom. Noe jeg har lært at er menn kan gå veldig langt for å sikre seg sex, gjerne fast, sånn at de alltid har muligheten. Ofte i fylla, sånn at om de ikke finner noen på byen har de alltid en i reserve. Det er lett å falle i den fella hvor man begynner å spekulere, så er det et spill fra hans side. Hvis man ikke vil fremstå som en player er det jo taktisk å være litt ekstra hyggelig og snill, opprettholde en kontakt i det daglige og. Ellers blir det jo åpenlyst at han kanskje "bruker" jenta kun for å få seg noe. Om man skal få et sånt opplegg til å fungere over lengre tid er det lurt at begge vet hvor de har hverandre og at man er åpen om akkurat hva man ønske, om det skulle oppstå følelser så er det best å være ærlig og evt. avslutte om ikke begge vil det samme. For min del funker det fint, fordi selv om han tar mye kontakt så har jeg konkludert med at det er for å holde på meg. Og jeg føler ikke noe for han, så jeg slipper å bekymre meg for det
Gjest Daenerys Skrevet 2. august 2013 #7 Skrevet 2. august 2013 Tråden er ryddet for avsporinger. Daenerys, mod.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå