AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #1 Skrevet 2. august 2013 Hei! Jeg bare lurer på noe. Jeg har hørt at det er vanlig å gå på do en gang per dag. Men noen dager så kan jeg måtte bæsje 2-3 ganger, mens dagen etter - ikke i det hele tatt. Er det normalt? Avføringen min er "normal" utifra hva jeg kan mene. Anonymous poster hash: a3845...469
AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #2 Skrevet 2. august 2013 Helt normalt, slapp av Anonymous poster hash: 72a07...a9d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå