AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #1 Skrevet 2. august 2013 Hei! Jeg har et spørsmål: Jeg elsker å være ute og feste, men det virker ikke som jeg "tåler" alkohol. Bare et par slurker føles det som magen min veier 300 tonn, og at jeg vil bare spy det opp igjen. Noen som har opplevd det samme??? Anonymous poster hash: e1632...aec
Gjest HappyWaffle Skrevet 2. august 2013 #2 Skrevet 2. august 2013 du tåler det ikke må bare finne noe annet du kan drikke
Gjest HappyWaffle Skrevet 2. august 2013 #3 Skrevet 2. august 2013 hva er det du drikker da? kan være at du ikke tåler øl feks
AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #4 Skrevet 2. august 2013 hva er det du drikker da? kan være at du ikke tåler øl feks Jeg har prøvd sprit, øl, rusbrus, vin, champagne - you name it!! Prøvd alt, og får den samme reaksjonen. Anonymous poster hash: e1632...aec
AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #5 Skrevet 2. august 2013 Bra for deg da! Alkohol er gift, så du kan like så godt holde deg unna det.Anonymous poster hash: 5c09d...89a
AnonymBruker Skrevet 3. august 2013 #6 Skrevet 3. august 2013 Bra for deg da! Alkohol er gift, så du kan like så godt holde deg unna det.Anonymous poster hash: 5c09d...89a Enig! Anonymous poster hash: b5c6f...0d1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå