Gå til innhold

Alkohol


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg har et spørsmål: Jeg elsker å være ute og feste, men det virker ikke som jeg "tåler" alkohol. Bare et par slurker føles det som magen min veier 300 tonn, og at jeg vil bare spy det opp igjen. Noen som har opplevd det samme???



Anonymous poster hash: e1632...aec
Videoannonse
Annonse
Gjest HappyWaffle
Skrevet

du tåler det ikke :) må bare finne noe annet du kan drikke :)

Gjest HappyWaffle
Skrevet

hva er det du drikker da? kan være at du ikke tåler øl feks

AnonymBruker
Skrevet

hva er det du drikker da? kan være at du ikke tåler øl feks

Jeg har prøvd sprit, øl, rusbrus, vin, champagne - you name it!! Prøvd alt, og får den samme reaksjonen.

Anonymous poster hash: e1632...aec

AnonymBruker
Skrevet

Bra for deg da! Alkohol er gift, så du kan like så godt holde deg unna det.

Anonymous poster hash: 5c09d...89a

AnonymBruker
Skrevet

Bra for deg da! Alkohol er gift, så du kan like så godt holde deg unna det.

Anonymous poster hash: 5c09d...89a

Enig!

Anonymous poster hash: b5c6f...0d1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...