Gå til innhold

Avlyst bryllup og vondt i hjertet..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er bare en uke til jeg og mannen min skulle ha giftet oss, lovet hverandre evig troskap.. Igår kveld fortalte han meg plutselig(!) at han hadde invitert 15 stk kvinner via sms. Dette er hans venninner, som jeg aldri har fått møtt. han har hatt sex med dem alle og jeg fikk ikke vite det før igår.. Jeg er sjokkert og føler ikke at jeg kjenner min egen mann,lengre. Han jeg nesten sa ja til å leve med for alltid. Jeg spurte han hvorfor han ville ha disse venninnene der, han sa ingenting på det. Jeg føler meg ukomfortabel med at alle hans tidligere sexpartnere skal komme i vårt bryllup! Jeg har nå etter en natt med tårer avlyst bryllupet og han sover på sofaen.. Vi har kranglet i dag og han vil ikke kutte kontakten med de sier han. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre...måtte bare få ut en del frustrasjon her :(

Anonymous poster hash: 61a8d...bb7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som du har holdt på å gifte deg med verdens største tulling som ikke hadde baller til å si at han ikke hadde lyst til å gifte seg, og gjorde noe helt håpløst for at du skulle bli den som avlyste bryllupet.

Du var heldig som slapp unna.

Anonymous poster hash: dd57a...5d8

• Liker 13
Skrevet

Jeg har ikke ord! Om det så var 15 kompiser, som han aldri hadde hatt sex med, så bør gjestelisten være noe felles, noe man utarbeider i lag. Å, 15 tidligere sexpartnere????? Å opplyser om det 2 dager før????

Tror egentlig du skal være glad for at du ikke ble gift med fyren! Men, skjønner godt at du er helt rådvill og fortvilet, å oppdage noe slikt så nært inn i bryllupet, må være helt grusomt.

Håper du hr noen du kan dra til, å snakke med, mens han pakker sakene sine!

:hug:

• Liker 1
Gjest SweetSunshine
Skrevet

Jeg skjønner at dette er utrolig vondt, men prøv å fokusere litt på det positive i det hele: du rakk aldri å gifte deg med en stor drittsekk!

AnonymBruker
Skrevet

say WHAT?!!! for en dritt!

Anonymous poster hash: 1279c...103
Skrevet

huff :hug:

Dette var kjempe trist å lese

Skrevet

For en fantastisk historie

• Liker 8
Skrevet

I helvete?? Har nesten ikke ord jeg..

Skrevet

Særlig.

• Liker 9
Skrevet

... tror vi på dette, lissom ... ?

en forlovet mann har invitert femten jentegjester via sms - og han har hatt sex med samtlige - og bruden får ikke vite om det om før uka før ... ?

• Liker 7
Skrevet

Særlig.

nemlig

AnonymBruker
Skrevet

... tror vi på dette, lissom ... ?

en forlovet mann har invitert femten jentegjester via sms - og han har hatt sex med samtlige - og bruden får ikke vite om det om før uka før ... ?

det finnes de mest utrolige mennesker i verden på vondt og godt....

Anonymous poster hash: 1279c...103

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...