AnonymBruker Skrevet 1. august 2013 #1 Skrevet 1. august 2013 Har hatt litt talevansker, eller språkvansker i går og i dag. Har aldri opplevd det sånn før. Hvis jeg f.eks skal si "la" kan jeg si "le" osv. Og kan si ord 2 ganger etter hverandre. Blander ord i setninger. Sier ting uten mening. Snakker litt "mumlende". Jeg har vel følt at jeg har hatt det litt sånn nå og da lenge, men i går og i dag har det vært ekstremt liksom. Det har på en måte utviklet seg over tid virker det som... eller vet ikke jeg. Synes det er ekkelt å snakke, og blir redd fordi jeg hører at jeg snakker rart. Hva kan det være??? Tviler på at det er hjerneslag siden det har vært siden i går og jeg har ikke andre hjerneslag symptomer, bortsett fra hodepine (daglig). Jeg er 17 år om det har noe å si. Anonymous poster hash: 70904...b16
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå