AnonymBruker Skrevet 1. august 2013 #1 Skrevet 1. august 2013 Jeg har noenganger opplevd ekstrem smerte i magen med noe som kan minne om menstruasjonssmerter. Jeg får alltid diare når disse smertene slår inn og de kommer som rier og varer i gjerne 30 minutter. Jeg blir helt slått ut av disse riene og sitter å kaldsvetter og begynner å fryse hver gang riene har ett opphold. Hva er dette? Jeg opplever det gjerne 3-4 ganger i året. Anonymous poster hash: b936a...33c
Hulderen Skrevet 1. august 2013 #2 Skrevet 1. august 2013 Det kan være endometriosesmerter, når en cyste brister. Vanvittig vondt. Det kan øre en ide å ta det opp med fastlegen. (Forutsatt at du er kvinne og i menstruasjonsalder.)
AnonymBruker Skrevet 1. august 2013 #3 Skrevet 1. august 2013 Det kan være endometriosesmerter, når en cyste brister. Vanvittig vondt. Det kan øre en ide å ta det opp med fastlegen. (Forutsatt at du er kvinne og i menstruasjonsalder.) Jeg trodde de med ensometriose hadde kraftige menssmerter til vanlig? Jeg har menssmerter, men ikke så vondt at jeg kaster opp slik mange av de med endometriose har. Anonymous poster hash: b936a...33c
Hulderen Skrevet 2. august 2013 #4 Skrevet 2. august 2013 Jeg trodde de med ensometriose hadde kraftige menssmerter til vanlig?Jeg har menssmerter, men ikke så vondt at jeg kaster opp slik mange av de med endometriose har. Anonymous poster hash: b936a...33c Man kan ha endometriose uten å ha så kraftige menssmerter at man kaster opp.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå